Dagar fulla med sol, värme och gemenskap.

Vi har det bra vi här bak i båten, på väg från Sandhamn efter en härlig dag.
 
 
Vi har varit några dagar på Skarpö hos släktingar och haft släktingar med oss ( blev mycket släkt )
men så är det i alla fall.
Vi har gjort Sandhamn, åkt waxholmsbåt in till stan, shoppat loss i affärer, ätit gott med tillbehör och gott vin.
 
Ja vi har haft några härliga semesterdagar och gjort så mycket kul.
 

Vi kom hem till ön förut och det har inte regnat på fyra veckor men just när vi skulle åka över med fyra kassar mat och annat så kom det en skvätt, men vad gör väl det var bara skönt men det blev inte så mycket så det blir till att ta fram vattenspridaren i morron.
 

Härlig frukost hos bästa Johan och Agnetha.
 
 
 

Vårt fina resesällskap som var min gubbes syster och svåger.
 
 
 
Hemma på ön så var jag ju naturligtvis tvungen att ta ett bad och det kan du skriva upp att det var skönt, 25 grader så det var varmare i vattnet än i luften.
 
Nästa vecka börjar vi jobba igen men jag mjukstartar lite på fredag ef, har ett par inbokade kunder på simhallen så nu är snart ordningen återställd.
 
Visst är det skönt med semester men också skönt när allt blir som vanligt igen.  
 
Natti Natti.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Agneta

Visst har vi haft det bra o roligt tillsammans <3 Längtar redan till nästa gång <3

Svar: Ja jättekul, ses snart hoppas jag.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva`s blogg

ja semester är ett måste o detta året har varit mer än förr, skönt alla fall du har haft det gott på alla vis så jag önskar dig en skön dag kram

skriven
#3: Annika

Vilka underbara dagar ni har haft. Jag börjar oxå på Måndag men än är det några dar kvr med mera sol och bad.
Ha en fin dag.

skriven
#4: Ninnie

Tack för kommentaren Gittan. Ja, det är jobbigt att vara uska iblan men samtidigt har jag välrdens bästa yrke och skulle inte vilja jobba med något annat.
Kram på dig

skriven
#5: TantGlad

Så härligt det ser ut på bilderna du visar. Visst är det skönt med semester (har 2 veckor kvar) men likaväl skönt att börja jobba igen. Man uppskattar ju ledigheten då så mycket mer.
Ha en toppenfredag nu!
KRAM!

skriven
#6: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men så mysigt ni haft det!

skriven
#7: Eva`s blogg

Kikar in & hoppas du har det bra så vill jag önska dig en skön fredag kramen

skriven

Kommentera inlägget här :