Köket på ön.

Lite större bild.

Kommentarer :

#1: Veronica

Vad fint!

skriven
#2: viveka

Hej.
Kul att du tittar in på min blogg.
Fint kök på ön!
Viveka

skriven
#3: Mita

Oj, vilket toppenfint kök, där kan du laga mycket god mat..
Underbar kväll fick vi med en vacker solnedgång,bra avslutning på en fin dag...
Kramar♥

skriven
#4: Eva`s blogg

wow va snyggt :) me like hi hi runt fönster är såå snyggt kramen ha en skön dag

skriven
#5: Bitte

Kul att du tyckte det var roligt att läsa min blogg. Förstod jag rätt att du haft en annan blogg innan? Åkte till ön och köket på ön, jaja lär mig kanske förstå sen när jag läst lite mer för nu har jag ingen koll alls hahaha.
Jag kommer att titta in här fler gånger för det var en trevlig blogg, härliga bilder och visst är det härligt att ha barnbarn?

skriven

Kommentera inlägget här :