Återhämtning

 

En uppdatering om mina dagar just nu. I går hade vi en må bra kväll hemma hos mig och vi var 9 st som smakade på hälsodrink, fick prova på massage, luktade, smakade och provade mina underbara aloe vera produkter från forever living. Vi fikade, och en del beställde varor.
 
I dag har bästa Christina Fletcher och jag varit ute på ön och haft lite " utbildning" och det var inte helt fel ställe att ha det på.

Vi har förberett oss till den här må bra kvällen, det blir ungefär samma upplägg som igår men i kväll blir det 30 som kommer och ska smaka, lukta, fika och ha en trevlig kväll.  
Ha en skön kväll / Gittan.
 

Kommentarer :

#1: Ditte

Vad trevligt! Dels med träff på ön, dels hemma hos dig och sedan den "stora må bra - kvällen". Så roligt att många kommer! Önskar er en fin kväll!
Kram!

Svar: Det gick jättebra, känner mig lite "varm i kläderna " nu. Kunde väl aldrig tro att jag skulle göra nåt sånt här när jag var liten, jag var väl den blygaste av dom blyga. Man kan ändra sig som tur är. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Annika

Oh...en må bra kväll skulle jag vilja ha. En toppen bra ide. Tack för det. Ha nu en fin dag oxå.
Kramelikram

Svar: Visst är det härligt att må bra. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :