Förberedelser på hög nivå.

 

Vilka härliga dagar det är nu, kanske lite varmt för min del men man ska inte klaga.
Hösten och vintern kommer det är jag säker på.
Och visst är det härligt med dessa växlingar i vädret, alla årstider har ju sin charm.
Jag är nog en höstmäniska för jag älskar den höga härliga luften, jag går just nu och väntar lite på den.
 
Jag var och hämtade mina nya tröjor i dag och blev så nöjd med dom.
Ett jättetack till skeppsbron reklam här i Västervik för att ni hjälper mig att synas.
 
Dom kommer att andvändas flitigt och kommer väl till pass på min må bra kväll.
Eller kvällar ska jag väl tillägga för jag ska ha en på söndagen hemma och en på måndagen i restaurangen på vapengränd.
Så här är förberedelserna i full gång, det ska snickras ihop nåt bra att säga när jag hälsar välkommen och det ska fixas fika, och en hel del annat.
Men jag tycker ju att sånt här är så kul.
 
 

Snygga va ?
 
Ha en skön kväll och en riktigt bra helg när den kommer.

Kommentarer :

#1: TantGlad

Jättefina.
Låter som det är "mycket nu" men bara roliga saker för din del. Det låter härligt.
Du snickrar nog hop nåt bra att säga tror jag
Visst är hösten härlig. Men jag gillar sommaren bäst.
Hösten är jättemysig med allt som hör till. Det är bara en sak..........v.......den är vemodig åxo.
Nu får du Ha det gott. En varm kram från mig

Svar: Visst är det lite vemodigt på nått sätt med höst, men ändå härligt. det är "mycket nu" men som du säger bara roliga saker. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Vad spännande med eventen och jag hoppas verkligen det är många som kommer. Tyvärr är jag för långt bort...
Tröjorna är jättefina och de kommer helt klart att göra succé.
kram!

Svar: Ja det är synd att du inte bor närmare, det blir nog många som kommer och det är ju kul. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: amanda

Jag älskar alla årstider !
Men hösten är den bästa !
Du säger att du är nog en höstmänniska, och jag säger att jag är en
riktig höstmänniska ! Det är så skönt att börja tända ljus och bara
mysa hemma på kvällarna, hihi...!

Myskramar till dig vännen och ha en jättefin helg !!


Svar: Hösten är så mysigt med allt som hör till. Kram och ha en fin helg.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Mita

Jag ser att jag inte är ensam om att gilla hösten och lugnet som infinner sig då när naturen går till vila. Att mysa med tända ljus och en bra bok i soffhörnet eller en film att njuta av på tvn.
Ja du tycker ju om att ha mycket på gång, och roliga saker att se fram emot är ju toppen. Tröjorna är verkligen snygga, och jag tror det kommer många till "Må bra kvällarna"...
Kram och ha det gott♥

Svar: Visst är det lugnt och mysigt med hösten. Och det är kul att fixa och styra med roliga saker, men jag börjar bli lite pirrig inför måndagskvällen. Det kommer ett 30 tal och det är ju det jag vill så nu är det bara att ro båten iland. Kram och ha en fin helg.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Bitte

Jag gillar hösten men även våren. Mitt i sommaren när det är 30 grader varmt är inte riktigt min grej. Dock var ju Juli ok denna sommaren för det kom inte mycket regn här och det var lagom varmt att man orkade göra saker. Nu börjar det bli mörkt om kvällarna så snart är det dax att ta fram alla värmeljus och alla ljushållare.

Svar: Visst är det härligt med växlingar i årstiderna och juli var ju bra, jag tycker inte heller om när det är för varmt. Mysigt med att tända ljus och krypa in i värmen när höst stormarna kommer. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Comsi Comsa


Snygga tröjjor. Jag gillar alla årstider, men jag hatar blåst och åska.

Kramen ♥

Svar: Blåsten är också min fiende, härligt med höstluften. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#7: Ghugge

Höstmänniska det är jag också men alla årstider har ju sin charm, förutom när det är fööör vart! Snygga tröjor! Ha en fin kväll! Kram!

Svar: En skön söndag till dig. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :