Lite förberedelser.

Hej Thailand här kommer vi.
 

Här förbereds det för fullt, resväskorna står beredda att bli fyllda med diverse saker som kan behövas för två veckor. Kläder behöver vi inte ha så mycket, för varmt är det, sol, bad och avkoppling blir det. Vad kan man mer begära.
 
Jag kikar väl in här nån gång ibland för att skriva några rader så du får veta hur vi har det. Några kalla Singha slinker nog också ner och maten blir spännande att prova.
 
Vi har träffat barn och barnbarn så vi har nu fyllt på kramförådet ( dom små träffar vi i kväll ) för det måste räcka nu i två veckor. Och det vill till ska jag tala om, det börjar ta slut när det är några dagar kvar, ha ha.
 
Där mamma bor har dom magsjuka tyvärr, så vi håller oss därifrån det kan ju vara onödigt att få det på resan.
Hon har det så bra med personal som tar hand om henne och det känns så skönt.
 
Nu har jag en massage kund kvar sedan är det.....semester.
 
Vi hörs. Kramar till er alla.
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Ditte

Så skönt att komma iväg till sol, värme, bad och en vacker natur. Jag önskar er en härlig resa och njut så mycket ni kan.
Kram!

Svar: Tack det ska bli skönt och vi ska bara koppla av, och göra en del utflykter. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva`s blogg

Men Gittan såå skönt det låter & jag ser fram emot att höra om er resa stor kram va rädda om er

Svar: Ja det blir nog härligt. Stor kram till dig, vi hörs.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: TantGlad

Skönt att veta din mamma har det bra. Inge vidare att få nån magsjuka nu inte.
Kramkalas och sånt är härligt.
Skönt med sol å bad. Förstår du hinner njuta av God mat och dryck åxo.
TantGlad skickar dig en cyberrymdkram nu.
HA EN TREVLIG SEMESTER min fina bloggvän.
Kraaam.

Svar: Nej magsjuka vill vi inte ha och inte nu, tack för kramen. Här kommer en tillbaka till dig. Kram kram.☺☺ ☺ ☺
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :