Erbjudande och fika.

 

December månads erbjudande kommer nu.
1 Aloe Hand  & Face + 1 Forever Aloe Scrub  + 1 Moisturizing Lotion
Endast 500:-  ( ord 565:-)
 Helt underbart och det går jättebra att använda till hela kroppen.
 
Det har varit en lite av varje dag här i dag, bakat en paj och gjort ett blomsterarrangemang.
Vi brukar träffas några släktingar och göra kransar av enris den första advent och så även detta år.
Vi binder för fullt och sedan är det knyt fika, så det var till det som jag bakade i dag.
 

Fikat smakade bra och blomman fick följa med till värdinnan.
 
 

Jag har ju pyntat lite till advent med stjärna och ljus stake också.
 

I köket lyser staken så fint.
 

Och den stor stjärnan har sin vanliga plats.
En härlig eftermiddag har vi haft, så mysigt att ha en tradition även att saker ändrar sig och man blir äldre.
Allt kan inte vara som förr hur mycket man än önskar det.
 

Kransen i mitten gjorde jag, alla var jättefina och tänk vad mycket kreativitet vi går med va...
 
Ha en skön lördagskväll / Vi hörs
 
 
 

Kommentarer :

#1: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Åh, vad fint!

Svar: Ja dom blev jättefina och det är så kul att dom blir så olika.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Dessan

Vilken härlig tradition...att binda kransar tillsammans. Jul pyntat...eller advent pyntat har jag också gjort :)...men bara i köket ännu;). Ha en fin 1:a advent. Kram

Svar: Ja det är kul, förr var vi hos en av sommargästerna som fanns på gården där jag växt upp. Nu är vi hos min svägerska i stället för alla blir vi ju äldre. De bor på gården också så det blir lite nostalgi att komma dit. Ha en fin 1;a advent du också. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Eva`s blogg

super mysigt Gittan :) och så fint med staken julljus är underbart :) önskar dig en fin första advent :) stor kram vännen

Svar: Det är så mysigt att träffas, fika och göra kransar det har vi gjort i många år nu. Kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Ghugge

Kransar som man gör själv är det något särskilt med! Varma adventskramar!

Svar: Visst är det härligt med hantverk. Kramar tillbaka.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: ninnie

Så fiiint du gjort Gittan... Jag ska ge mig iväg strax för att köpa granris till min krans på dörren... Ha en fin advent!!!

Svar: Kul att fixa till advent, jag har gjort mitt tomteland nu. Kommer bilder på bloggen. Ha det bra du med fina bloggvän. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Ditte

Så fint du gjort! Och tänk att få till en sådan fin krans! Bra gjort!
Mysigt att träffas, binda kransar och fika tillsammans.
Adventskram från mig!

Svar: Ja vi hade så mysigt och jag brukar inte göra någon krans men så blev det. Adventskram tillbaka.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :