Bara tre dagar kvar.

 
 
Godmorgon. Passa på att beställa detta bra erbjudande som jag har i oktober.
Det är ju ett par dagar kvar av den här höstmånaden.  
En flytande tvål som är så mild att du kan andvända den varje dag till hela kroppen, doftar helt underbart och räcker länge.
Endast 169:- och du får då ett aloe vera lips på köpet.
 
Kika in i min webbshop  myaloevera.se/wellcare  länk finns här intill.
 
Tänk så skönt att sitta hemma i lugn och ro, beställa julklappar och få dom hemskickade mot portokostnad.
 
Jag tänkte också påminna om min Julmingelkväll den 23 nov i restaurangen på vapengränd i Västervik.
 
 
 Vi måste också hinna njuta av alla fina färger ute som skiftar för varje dag nästan.
Här är det ett fantastiskt skönt väder med sol och 8-9 plus grader på dagen.
Jag som ofta är ute med kameran i handen och som gillar att fota har många  fina saker att fota nu.
 
Här kommer ett bildregn. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en riktigt härlig onsdag och ta hand om dig. / Vi hörs.
 
 
 

Kommentarer :

#1: Eva`s blogg

Mingel låter härligt, synd så långt bort från mig jag har provat det jag fick av dig men det kliar ännu :( tror jag blivit känslig för att tejpning men det är svalt att ta på så jag gör det :) ha en fin dag vännen kram

Svar: Ja det är synd att du inte bor närmare, ja det är ju skönt om det kan svalka lite med gelen. Den är bra till solsveda också om man bränt sig. Jag fick svar på min röngen i dag och det var lättare artros i nyckelbensleden. Inget bra i mitt jobb...men får väl ta det lugnt och ta lite i taget. Men som man slitit i äldreomsorgen i så många år så är det ju inte konstigt. Du vet ju också att det är ett tungt jobb. Ha det bra och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Vilka vackra höstbilder! Njutbara! Tyvärr bor jag lite lång bort för att kunna komma, men visst vore det trevligt.
Stor kram!

Svar: Härligt med höst och här är det fortfarande skönt väder. Men i går kväll var det kallt ute när vi var till simhallen och simmade, kändes nästa som snö i luften. Ja det är ju tyvärr lite lång att åka för en kväll. Kram tillbaka.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Eva`s blogg

Ja va trist men det är det dem tror jag fått i min axel höger sida ....usch ja jag har ju det lite överallt tvi ta hand om dig kramen

Svar: Visst blir man sliten med allt som man gjort/gör och vi är ju inte 22 längre ( fast man tror det)Ta hand om dig också. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :