Hemtjänstpersonalen och hundägarna.....

 
 
I går förmiddag var vi dom enda som var ute, regnet öste ner och jag tillhör den första kategorin då.
 
Jag har också haft förmånen att hämta mina två äldsta barnbarn från skolan både ons, tors och i dag.
Bettan är borta med några kompisar ett par dagar och pappan jobbar så då kommer mormor farande.
Jag har varit med på fotbollsträning, simskola, vi har shoppat och en hel massa kul har vi haft dom här eftermiddagarna.
 
I dag efter skolan åkte vi och hälsade på hos mamma, hon blev så glad och kände sig nog lite stolt när hon kunde visa sina barnbarnsbarn för sina vänner på hemmet.
 
Vi hade med rosor och lite frukt till henne och vi fikade där med dom.
 
En cykeltur upp till dom två minsta barnbarnen har vi gjort i kväll, dom blev så glada och ännu gladare när jag sa att jag skulle vara kvar tills dom somnade, jag älskar att du ska vara kvar och gå hem när vi sover sa Anton, han är för go den killen.
 
En ledig helg väntar nu med lite pyssel och fixande här hemma och jag önskar dig en lugn och härlig helg.
Fredagskväll och lite trött är man ju efter veckan med mina olika saker som jag har på gång.
Så det är nog snart natti natti härifrån.
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Ååå tack så mycket för all hjälp. Du är underbar. Har saknat er där hemma.... men vet att barnen har haft det så bra. 😍😍😍 Imorgon kommer jag HEM!!!!!! Kramar 😗

Svar: Tack själv, vi har haft mysiga dagar. Välkommen hem och kör försiktigt, vi ses. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Pernilla

Vilken tur att barnen har er så nära så ni kan rycka in.
Jag ska försöka få till en lugn helg i ett tält på agility tävlingarna. Jag ska inte tävla, för det gör ju dottern och jag ska inte heller vara funktionär. Bara hej på och rasta hundar.
/P

Svar: Ja det är härligt att kunna hjälpa till och så kul att ha dom hos sig. Hoppas du får en lugn och skön helg. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ditte

Vad fint att du kan hjälpa till att ta hand om barnbarnen när det behövs. Fint för er alla. Skönt att bo så nära.
Förstår att din mamma blev extra glad med barnbarnsbarn på besök.
Mysigt också med besök hos de yngsta barnbarnen och att känna dig uppskattad. Härligt!
Stor kramf rån mig.

Svar: Ja visst är det härligt att kunna hjälpa till och så kul att va med dom, skönt att ha dom så nära. Ha en skön lördag och kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Mita

Det är härligt att få ta hand om barnbarnen emellanåt, och dom brukar uppskatta det till fullo. Jag är glad att jag har mina så nära också.
Kramar♥

Svar: Visst är det härligt, i dag blir det en tur till simhallen igen för lite simskola. Ha en skön söndag. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Eva`s blogg

God morgon ...va skönt att ni bor så nära :) känns oxå tryggt kan jag tänka mig. Hoppas lördagen blev fin & söndagen blir bra kanske lite sol :) kramen

Svar: Det är skönt för alla att vi bor så nära. I dag är det riktigt fint väder och vi har cyklat en sväng. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: amanda

Inte så konstigt att du var lite trött efter, så mycket som du gjort med dina barnbarn och allt annat !

Och så klart att din mamma var lite stolt över när hon kunde visa sina barnbarnsbarn för sina vänner på hemmet !
Du vet ju hur vi, mor- och farmödrar funkar, hihi...!
Kram på dig vännen !

Svar: Ja vi vet ju hur det är att ha besök av barn och barnbarn. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#7: Ghugge

Säger bara härligt, härligt!! Önskar dig en skön söndagskväll med mycket vila. Kramen

Svar: Vi har det mysigt. Ha en skön måndag och stor kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#8: TantGlad

Låter mysigt med barnbarnen. Tror de har roligt , trivsamt och mysigt med dig.

Varma söndagskramar.

Svar: Ja vi har det mysigt, nu i eftermiddag ska jag lämna in min bil till doktorn för lite tillsyn. Ha en skön måndag och stor kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :