En vecka full av äventyr

 
 
Min vecka har som vanligt varit full av äventyr. En tur på spa för lite avkoppling, en del jobb på mina olika ställen där jag trivs som fisken i vattnet.
 
Jag undrar om jag fått en ny forever kollega.. Fanny var hos mig en eftermiddag och hjälpte mig med att packa och sätta på etiketter på varor.
 
 
Vi åkte till ön och satt upp en "skrämma" till Canada gässen och hoppas verkligen att dom blir skrämda av den så dom ger sig iväg LÅNGT bort.
 
 
Hmm.. men jag undrar jag hur det går med det.
Det återstår att se, kallt var det i alla fall det är ingen vår än.
 
 
Och så var det spat då.
Hotell Skansen på Öland och vilket fint hotell där vi bodde från söndag till måndag.
Vi tog ansiktsbehandling och massage, badade i pool och bubbelbad.
Relaxade, badade bastu och njöt i fulla drag.
Frukt, nötter och citronvatten hämtade vi.
Beställde var sin cider på söndagseftermiddagen, lyx.
Tre rätters middag på kvällen som var jättegod.
 
 
Lyx lyx lyx
 
 
Lyx, vi hade ett helt spa för oss själva så det var ingen trängsel precis.
 
 
Lyx
 
 
Baren gick inte av för hackor, det var ingen trängsel där precis.
Men en söndagseftermiddag kanske det inte är det vanligaste att åka på spa.
Men det var en bra ide för så skönt att inte trängas.
 
 
 
Men vad är detta, inte mitt namn på vipstolen...detta måste åtgärdas.
 
 
 

Som sagt lite ensamt var det, men man får ju inte roligare än man gör sig. Eller hur Maud ?
Vi hade jättekul, våra före och efterbilder tror jag vi får ha för oss själva...eller.
Skapa dig en bra onsdag, det ska jag göra. Natti Natti.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Ditte

Vilken rolig och händelserik vecka! Och kul att Fanny hjälper dig. DEt ska börjas i tid.
Kanadagässen är högst otrevliga tycker jag och man vill inte ha dem i närheten. Här i trakten vet jag att de skjutits av för det går inta att de ska skita ner på stränder och badplatser och risk för salmonella finns ju också.
Och en SPA helg. Så perfekt att åka från söndag till måndag då det inte är trängsel. Kan förstå att ni hade det toppen.
Tack för härliga bilder.
Stor kram!

Svar: Ja det var ett bra påhitt att åka på spa, det gör vi nog om. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Maria

Så mysigt med hotell vistelse.
Maria

Svar: Ja det var jättemysigt.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Bosse Lidén

Eget spa låter lyxigt. Tur ni slapp kanadagäss där. Bra att du satte dit en egen skylt. :)
Hoppas fällan funkar.
Kram Bosse

Svar: Ja vi hoppas dom drar dit pepparn växer alla (förlåt) galna fåglar....Vi hade det riktigt lyxigt och det kan man behöva som egenföretagare. Men jag klagar inte har det så bra och jag tycker ju om att ha mycket omkring mig. Men skönt med ett eget spa som vi fick ett tag där. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Deciree

Men så bra att du har en hjälpreda :) Sen att få en spa och hotellvistelse är inte fy skam. Det brukar vara rätt så mysigt:) Kram

Svar: Bra med hjälp i min "affär" Visst var det mysigt på spa, skulle man unna sig oftare. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Eva`s blogg

Gittan ...hinner inte med mig själv just nu så jag kikar in en snabbis o ser att du haft det bra o super bra tillochmed :) mysigt med spa :) ha en fin kväll stor kram fina du

Svar: Ta hand om dig kära Eva, det finns bara en av dig och du är värdefull....Stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :