Nya pärlan.

 

Den här snyggingen fick följa med oss hem i dag efter lite väntan, men den som väntar på nåt gott...
Vi är nu mer alltså volvoägare och det ska nog kunna gå bra.
 
 
Vi blev så förtjusta i färgen, Twilight Bronze , lite ovanlig och riktigt snygg "live"
 
 
Den gamla pärlan var inte fy skam den heller ska jag tala om.
Komforten i en merca går nog aldrig att slå, men men , vi får väl se.
Men den är 10 år så det blir ju med bilar som det blir med oss, lite skavanker här och där när åldern kommer.
 
 

Jag tror vi kommer att trivas bra med den nya, det känns så och hoppas inte det blir som med kudden jag skrev om i förra inlägget...
Så nu är det bara vovven som fattas....ha ha.
 
Önskar dig en skön kväll. Natti Natti.
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Mycket snygg bil, kan tänka mig att ni känner er nöjd.
Kram och ha en fin dag!

Svar: Vi är så nöjda och den är ju framför allt säker för det är viktigt. Volvo är ju bra bilar vi hade det förr. Kram.på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva`s blogg

super snygg & tack snällaste ja synd att jag inte bodde närmre dig :) hade suttit bra med massage nu kan jag lova ...snygg färg oxå på er bil kramen finaste Gittan

Svar: Ja det är nog inte dumt med massage om man har ont. Jag hade så ont i nacken av min kudde( den som jag kastade ut...) en sjukgymnast som jag känner var jag hos på massage här om dan och blev så mjuk och skön. Vi byter ju massage med varann, perfekt. Stor Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Eva`s blogg

kikar in & önskar dig o de dina en fin helg :) stor kram

Svar: Det samma till dig fina bloggvän. Stor Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Pernilla

Vi är också Volvoägare men till en något äldre......fråga mig inte mer.
Vi köpte bil efter storlek på bagageutrymmet. Så stor som möjligt för att alla hundarna skulle kunna åka. Då vann Cross countryn över de flesta bilar.
/P

Svar: Ja man måste ju gå efter sina egna behov och då är det ju bra plats för hundarna. Volvo är ju en bra bil så vi är nöjda. Trevlig helg och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Eva`s blogg

trevlig midsommar kramen

Svar: Trevlig valborg till dig. Kram. ☺
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Ditte

Grattis till den nya familjemedlemmen! En säaker och rejäl bil och vilken snygg färg. Viktigt det också.
En Mercedes är ju det den är och jag kan förstå att den kan behöva bytas. Lycka till med nyförvärvet!
Trevlig helg önskar jag också.
Stor kram!

Svar: Tack, ja säker och rejäl är den och det är ju viktigt. Mercan är ju som jag sa 10 år och bilar lika som oss så blir det lite små skavanker med åldern. Lite lättare att lyfta in massagebänken i den här när jag ska ta den med mig också. Trevlig valborg till dig. Stor Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#7: Deciree

Fårstår att du känner dej nöjd med den bilen. Snygg färg :) Håller med om det . Kram

Svar: Ja jättenöjda är vi. Ha en skön kväll. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#8: TantGlad

Grattis till nya bilen. Kul med by bil i spännande färg.

Ha en jättefin första Maj nu.
Kram till dig

Svar: Tack, ja visst är det kul med bilar och är den ny så är det ju ännu roligare. Jag har jobbat i hemtjänsten i helgen så nu tar jag ledigt ett par dagar. Kram och ha en härlig kväll.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :