Förenat med livsfara...

 

Jag började morgonen i dag med en lång stavgångspromenad och passade på att ta med en liten leverans av forever varor.
Jag hade det bästa sällskapet med mig och det är jag själv....vi hade så trevligt så.
Men så halt det var, isgata på en del ställen så det ville till att se var man satte fötterna.
Men kom hem som tur var utan några brutna armar eller ben.
 
Jag var på en jättebra föreläsning i går med Torkild Sköld.
Personligt ledarskap och så intressant det var och vilken bra föreläsare som kunde sin sak.
Det kan jag verkligen rekommendera dig, mycket tänkvärt.
 
Halt har det varit på morron som jag sa, i går snöade det på tvären så det blev vitt på backen och förra veckan var det 9 grader varmt så då var det gympaskor och tunnare jacka som gällde på promenaden.
 
Hela hallen är full av skor och kläder till dom olika väderlekarna.
Men vad gör väl det, vi har tak över huvudet och mat för dagen. Kan köpa kläder om vi fryser.
Jag har ett jobb som jag tycker det är kul att gå till, fam, vänner och ett stort nätverk.
Vad kan man mer begära...
 
Jag skrev i ett annat inlägg att jag börjat med C9 och det är klart nu.
Och det kan jag verkligen rekommendera.
Det är en kick start på ett bättre tänk vad gäller mat och träning.
Jag har varit en riktig kaffetant förut och det blev inte bara två/tre koppar om dagen utan mycket mer.
Man får ett annat förhålland till mat. Jag är inte mycket för dieter och bantning men det här är varken det ena eller andra, utan bara en kick i rätt riktning.
Jag är piggare, mår bättre och det har försvunnit ett par kilo och några cm här och där. ( bonus )
Har ett par jeans som skrattat åt mig varje gång jag gått in i garderoben som var för små, men nu är det jag som skrattar..
 
Du får gärna höra av dig till mig så berättar jag mer och 9 dagar det klarar alla, ge dig själv ett bättre tänk.
Det är du värd.
Det är gratis att prova tack vare vår 90 dagars nöjd kund garanti vilket innebär att om du inte är nöjd så får du pengarna tillbaka. Det känns tryggt som kund.
 

Vill du handla av mig så kan jag skicka varorna till dig mot frakt kostnad.
Finns en länk till min forever hemsida som du kan gå in och kika på.
 
Vi hörs.

Kommentarer :

#1: Eva`s blogg

såg en tjej som höll på med det på träningsmässan ...bra om det passar dig vännen :) hoppas du har det bra kramen go natt

Svar: Ja det var ju bara 9 dagar för att få ett nytt tänk kring mat och sötsaker. Och sedan måste man ju ha motivationen naturligtvis, det finns inga genvägar. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: amanda


Du tycks verkligen trivas ! Härligt Gittan, jag låter mig smittas av din glädje !!

Önskar dig en härlig dag utan hälsorisker eller livsfara!
Kram på dig goaste vännen !

Svar: Inga hälsofarliga vägar med is i dag. Här skiner solen för fullt men det blåser lite kallt. Ha en skön dag min vän. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Mita

Den här vintern har jag konstigt nog inte använt mina broddar än, helt otroligt. Jag tänkte på det när du skrev om halkan. Visst har det varit lite halkigt emellanåt, men inte värre än att man kunnat hantera det.
Ja nog behövs det motivation för att lägga om sin livsföring vad det gäller mat och sötsaker. Precis som när man ska sluta röka, och det lyckades jag med till sist..**
Kramar♥

Svar: Jag har heller inte använt mina även om dom hade behövs då när jag gick. Men det såg inte halt ut inifrån. Vad duktig du är som slutat att röka, det är starkt gjort. Det är ju bara att bestämma sig så är det ju lättare i alla fall. Trevlig helg och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Ditte

Vad roligt att du kommit igång efter din "kur" och ibland kan det ju vara en sådan sak som C som behövs.
Stavgång låter skönt och tur att du inte halkade. Men att gå är en bra motionsform. Jag ogillar ju starkt gym av olika slag, om de inte är utomhus förstås och mycket av gymträningen vad gäller styrka kan man få till hemma med ganska enkla medel.
Det enda jag kan tänka mig är ett gympapass på FRiskis &Svettis för där slipper man alla stönande "karlar" som har full upp med att ta foton på sig själva.
Stor kram till dig och jag önskar er en fin och avkopplande resa.

Svar: Ja dom vill man helst slippa och dom måste vara väldigt egenkära eller dålig självkänsla. Visst är det härligt att vara utomhus och stavgång är så skönt att gå. Trevlig helg och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Lotta

Det är skönt att rå om sig. Ger det sedan bra resultat så blir man extra glad. Härligt nu när det börjar närma sig våren.
Kram

Svar: Visst är det så och skönt att det går mot vår. Trevlig helg. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Ninnie

Du får gärna berätta lite mer för mig om C9 kuren. Ha det fint och kram från mig!!! 😃

Svar: Jag skickar ett mail till dig och berättar mer. Ha en skön söndagskväll. kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :