Lite kort

 

God morgon mina bloggläsare. Jag vill bara tala om för dig att priserna på forevers varor kommer att höjas med
5% från den 1 Mars.
Jag ska skicka en order nu den 11 feb innan jag åker på semester så är det något du behöver så passa på.
Skicka mail eller slå en signal, [email protected] eller 070/4548526.
 
Du kanske vill prova C9, läs i tidigare  inlägg eftersom jag har kört det.

Eller varför inte prova att dricka Aloe Vera det är en investering för kroppen och knoppen.
Man måste ju sätta in på kontot ( läs kroppen ) för att kunna ta ut nåt.
Bilen går inte utan bensin och kroppen går inte utan bra energi...
 
 Nu ska jag skynda vidare, en fullt upp dag som jag brukar ha.
Förs ska jag leverera varor, gå på massage själv, åka till mamma och bjuda på ostkaka på boendet,
ta emot kund på simhallen. och sedan ska vi nog simma.
Det kallar jag en fulltuppdag.

Men nu är det inte långt kvar till en väntande sem. Det blir härligt.
Ha en skön Tisdag, det ska jag.

Kommentarer :

#1: Susanna

Låter som du har fullt upp och ostkaka är ju så gott =) vackra rosor =)

Kram

Svar: Ja det är fullt upp för det mesta här men jag är ju sån så jag vill ha mycket omkring mig. Och som egen företagare så är det ju lite upp och ner. Lite hemtjänst att varva ned är ju bra och det behövs alltid extra personal i det jobbet. Ha en skön dag. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Mycket att göra innan di kommer iväg. Vlir perfekt nu med avkoppling på bortaplan och skön semester. Önskar er en härlig resa.
Kram!

Svar: Ja det är ju lite att stå i, ska handla lite nu och en massage på simhallen + hämta barnen sen. Tack för det ska bli skönt. Kram. ☺
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Lotta

Härligt! Laddar man rätt så funkar maskineriet bättre och man orkar mera. Jag dricker också aloevera. Ett glas om dagen. Perfekt början på en intensiv dag.

Ha en fortsatt bra dag och njut av besöket hos din mamma.

Kram


Svar: Visst är det bra att dricka det, behövs lite hjälp för kroppen. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Marianne

Åh vad avis jag blir på en semestervecka i solen. Semester har ju vi pensionärer jämt men solen lyser ju med sin frånvaro just nu.

Hoppas ni får det gott där, och snälla du. Packa med lite sol o värme på hemresan.

Kram

Svar: Ja det blir skönt med lite sol och D vitaminer behövs ju. Jag skickar lite sol, kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Eva`s blogg

låter ljuvligt att åka iväg :) 1 veck eller? skön kväll från en trötter ;) kramen

Svar: Vi ska va en vecka och det blir skönt. Hoppas allt är bra med dig. Stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :