Snart bär det iväg till solen.

 

En liten nätt packning har vi fixat, vi har nog lärt oss att inte ta med för mycket.
I morgon kl 8 går flyget från Norrköping till Grand Canaria där det är varmt och skönt har jag hört.
Vi ska fylla på förrådet av D vitaminer.

Jag var i Norrköping i söndags och skulle hämta maken men körde fel, damen som pratade lurade in mig i varenda rondell i hela den stan tror jag.
Men hittade till sist rätt.
 
Vi har haft lite barnbarns besök i veckan, måste ju passa på att träffa dom nu när vi ska va borta en vecka.
 

Här byggs det koja för fullt.
 

Och så lite lek efter dagis.
 
Och inte att förglömma farmor/mormors pannkakor.
Ha det bra / vi hörs.

Kommentarer :

#1: TantGlad

Trevlig resa till värmen!
Kramkram.

Svar: Tack och kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Mita

Åh, vad härligt med en resa till sol och värme. Ja ladda på med D-vitaminer dom behövs allt. Energi och glädje ger också dom goa barnbarnen..
Nu önskar jag er en toppentrevlig semester..
KRAM♥♥

Svar: Tack och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Pernilla

Så underbart! Önskar er en trevlig resa.
/P

Svar: Tack och kram på dig
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Eva`s blogg

ha ha ja kojjor det har jag byggt i dag min lilla gillar när vi gör kojja :) såå skönt att resa iväg ha det gott å trevlig resa kramen

Svar: Tack och kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Ditte

Jag önskar er en härlig resa och njut av sol, värme och trevlighter och passa på att tanka massor med d-vitaminer.
Och klart du ville träffa barnbarnen innan ni åker....
Stor kram!

Svar: Tack vi har det så bra, hamnade i San augustin där har vi varit förut. Varmt och skönt. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Millans Värld

Ha en jättehärlig semester.
Kram

Svar: Tack vi har det så varmt och skönt. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#7: Bitte

Jag skulle nog också behöva lite sol. Visst har varit lite sol i dag men i morse kom det snö och det var inte alls lika kul.

Svar: Jag hörde att det var snö hemma. Här är det varmt och skönt i San augustin. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#8: Dessan

Hoppas ni får det fint på er resa:) Kram

Svar: Vi har det härligt, sol och värme. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven
#9: Eva`s blogg

Kram på alla hjärtans dag :)

Svar: Kram tillbaka 💟
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :