Ett träningspass.

 

Vill du må bättre och få en hälsosammare livsstil ? Ok, då har jag ett tips till dig i dag.
C9 är programmet som kan hjälpa dig att kickstarta din resa mot ditt smalare, hälsosammare jag.
Det är effektivt, enkelt att följa och ger dig verktygen du behöver för att starta din förändring.
 
Det låter väl bra. Vill du veta mer så gå in på min hemsida som finns här bredvid, myaloevera
Jag är på dag 5 och det har gått jättebra, man blir piggare sötsuget försvinner och man känner sig lättare.
Det finns mycket bra recept i häftet, smothy som är riktigt goda.
Hör av dig till mig om du skulle vilja prova, det är gratis tack vare vår nöjd kund garanti som innebär att om du inte är nöjd får du pengarna tillbaka.
 
Den här veckan har jag varit en dag hos tjejerna för Fanny fick dra ut två tänder som skulle tappas men satt hårt fast, så hon var hemma från skolan dagen efter och tog det lite lugnt.
Vi kollade på tv och tog det lilla lugna på fm.
Sedan dansade vi till ett tvspel som heter "lets dans" när syrran kom hem.
 

Dom fick igång sin mormor riktigt ordentligt, så skönt att röra på sig.
 
 
Anton hade slagit i sina tänder på dagis här om dagen så han fick gå till tandläkaren, den satt fast men det blödde. Ja ja, så det kan gå med dom små trollen.
 
Nu blir det en långpromenad i det fina solskenet vi har här.
Ha en skön dag
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Eva`s blogg

Ja om man har bestämt sig för ett göra en förändring så måste man ta tag i det, för ingen annan gör det *S* hälsan är viktig för oss alla :) fin bild på dig ;) hoppas du får en skön fredag stor kram

Svar: Så är det, ingen som gör det och jag tycker att det är bra att få en kick att komma igång och ett nytt tänk. Annars är jag sån att äta lite av allt och röra på sig. Jag säljer ju det här också och då är det ju bra att prova själv. Ha en skön helg och stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Marianne

Hej på dig hurtbulle.

Här har det blivit en massa långpromenader med vovven. Han ska ju ut i alla väder.
Men med tjocka kläder på mig och hans tjocka päls har vi klarat många timmar i flera minusgrader.
Sen är det så himla skönt att komma in i värmen och kunna unna sig nåt gott till middag.

Trevlig helg

Kram

Svar: Duktig du är som går långpromenader och det är ju bra att ha hund så kommer man ju ut. och visst är det skönt när man kommer in. Kul med tvspelet och bra att röra på sig. Trevlig helg till dig med och stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: TantGlad

Det är bra med lite push...för de som behöver förändring i sin livsstil . Lite inspiration och så.
Vilken fin bild på dig. Du ser ut att ha det roligt framför Tv:n åxo.

Varm kram.

Svar: Jag kände att jag behövde lite nytt tänk och bli av med sötsuget. Och det går jättebra. jag går ju upp fem kilo bara jag ser en tårta på bild, ha ha. Annars är jag inte så mycket för såna kurer och sånt, men jag säljer ju det och då är det bra att ha gjort det själv. Det var kul med tv spelet. Trevlig helg och kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Ditte

Man måste bestämma sig och det har du ju gjort.
Jga tycker att jag är i gång en hel del och äter det mesta, men inte alltid. Fungerar bra. Men ibland behövs hjälp för att komma igång och bra att den finns. Ska givetvis titta in hos dig och läsa på. Tack för bar tips.

Svar: Visst är det så och det här är ju ett nytt tänk och få nya vanor. Det gäller nog att röra på sig också så kan man nog äta det mesta men som du säger inte alltid. Du är ju duktig som går så mycket tycker jag. Bra gjort av dig. Och eftersom jag säljer det så är det ju lättare om jag provat själv. Har bara ett par dagar kvar nu och det går så bra. Ha en skön lördagskväll och stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: amanda

Hälsa kan betyda olika saker. Beroende på vem man är.
Men dans är den bästa motioner och man blir glad av musiken !

Dansande kramar till dig min vän !!


Svar: Kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: amanda

Hälsa kan betyda olika saker. Beroende på vem man är.
Men dans är den bästa motioner och man blir glad av musiken !

Dansande kramar till dig min vän !!

Ps. den här lilla kommentaren skickade jag till dig tidigare, men vet inte om det kom fram ? ?


Svar: Visst är det härligt med dans och musik. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :