När olyckan är framme.

 
 

En fin bukett blommor plockade jag in i dag till en av mina brukare när jag var ute på min hemtjänstrunda.
Kan man inte gå ut i sin trädgård och plocka själv så är det uppskattat att få in dom.
 
Jag var och lämnade blod i går och det är också uppskattat, man är alltid så välkommen och det känns bra att kunna hjälpa till.
 
Vi är ju också testförare hos Skobes nu mer eftersom vår nya bil inte funkar så bra. ( eller inte alls )
Just nu har vi denna röda vi byter lite eftersom vi lämnar och hämtar lite om vartannat.
 

Min webshop är öppen hela sommaren, myaloevera.se/wellcare  länk finns här intill.
Gelly är ett måste till sommarens getingstick och myggbett.
Även bra till solsveda, skrapade barnbarnsknä, kliande hårbotten, Och när olyckan är framme så är det bra att ha den hemma. Jag kallar den farmor/mormor creme.
 

Trevlig helg.
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Tittar in och önskar dig en fantastisk helg med mycket sol.

Kram



Svar: Tack det samma till dig min vän. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Znogge

En bukett blommor måste alltid vara uppskattat! Omtanken som värmer...

Kram

Svar: Ja visst är det, hoppas allt blir till det bästa för er. Håller tummar och tår. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ditte

Så fint att du kunde hjälpa till med att plocka in fräscha blommor. Jag förstår att det var uppskattat.
Intressant att vara testförare, men väldigt trist att er nya bil inte fungerar. Hoppas ni får en helt ny som motsvarar det ni beställt och det man kan kräva av en ny bil.

Vad gäller aloe vera så hjälpte den till att svalka ioch lindra mitt getingstick så den är oumbärlig.

Stor kram och tankar till dig.

Svar: Ja det är fint att hjälpa dom gamla. Visst hade det varit bättre att få min fina nya Volvo i stället men hoppas att det löser sig. Dom har snart bytt ut allt som går att byta. Bränsleslang, pump, mjukvara, spridare....så jag vet inte vad jag ska tro. Trist är det. Stor Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :