En härlig kväll i hälsans tecken.

 
 

Må bra kvällen är gjord och det gick jättebra, det var så trevligt och lättsamt.
Vi pratade, fikade, smakade och smörjde.
Jag bjöd på en aloe vara drink som var väldigt läskande och god.
 
 

Jag berättade om aloe vera, Forever och hur viktigt det är att ta hand om både utsidan och insidan.
 
 
 
 
 
 
 
Jag hade lite erbjudanden under kvällen.
 

Och så fick man prova på att få himmelska händer...som var ett av mina erbjudanden.
 

Det provades, beställdes och visst är det lättare att få prova det man köper innan.
 
Och eftersom vi har 90 dagars nöjd kund garanti så är det ju faktiskt gratis att prova i 90 dagar.
Om du inte är nöjd och det inte motsvarar dina förväntningar så får du lämna tillbaka varan  och få alla pengar tillbaka. Det känns ju tryggt för dig som kund.
 
Vi hade även ett hälsolotteri, men några småvinster.
 

När jag var färdig med det jag skulle prata om så hade Monika lite pausgympa.
Hon är ledare för gympagrupper i korpen så hon kan det där.
Skönt att röra på sig lite när man suttit en stund.
 

Det blev fika med hembakat bröd, ost, skinka och paprika som smakade så gott.
Och en liten 70% chokladbit till det, mums...
 
En lyckad kväll men nya och gamla kunder, tack till alla inblandade för den kvällen.
 
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Så mysigt Gittan å va skoj om jag hade kunnat komma hade varit så kul att ses ❤ kram fina du

Eva

Svar: Ja det hade varit kul, du får väl hålla till godo med bilderna...Kram tillbaka.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Deciree

Ni ser ut att ha haft det trevligt :). Jag gillar aloevera det har jag alltid hemma. Kram

Svar: Jättetrevlig kväll var det. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ditte

Vda roligt att kvällen blev så lyckad! Jag hade nog trott att den skulle bli det.
Och att prova en produkt innan men köper den är ju väldigt bra.
Stor kram från mig!
På bilden ser du ut som hälsan själv! Så fräsch, snygg och pigg!
Kram!

Svar: Tack ja jag känner mig pigg och glad, det gör ju mycket att jag trivs så bra med det jag gör. Det var en lyckad kväll. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Eva`s blogg

Hej min vän...vill önska dig en skön helg kram på dig

Svar: Hej jag önskar dig det samma. Stor Kram tillbaka.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Millans Värld

Så trevligt att kvällen blev lyckad.

Ha nu en strålande helg, hoppas att du liksom jag har solsken.

Kram

Svar: Här skiner solen för fullt och det är skönt. Ha en fortsatt skön helg. Kramar 😆
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Anonym

Hej mormor varför fik inte jag koma dit?

Svar: Vi ska ha en må bra kväll en annan gång, kanske med någon av dina kompisar också. Det var ju lite sent vet du för att ni skulle upp till skolan dagen efter. Kram sötnos.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :