En busstur

Jag sitter på bussen och är på väg till Göteborg.
Vi ska på inspirationsdag i morgon i Kungsbacka. 
Bästa Christina hämtar mig på station och jag ska bo där hela helgen. Det ska bli jättekul att träffa henne, andra forever kollegor och skapa nya kontakter.
Jag åker aldrig buss men det funkar ju också bra.  
Ser ut att bli en fin dag, solen skiner och humöret är på topp.
Det tar ju ett antal timmar men jag hinner nog det jag ska. Det var som min käre far sa förr, när dom andra är på julafton då är jag också det...stämmer ju. 
 
Ha en riktigt trevlig helg och kram på dig. ☺ ☺ 

Kommentarer :

#1: Anonym

Men va roligt att åka buss rätt skönt att kunna titta ut & koppla av under tiden låter som en bra dag kram fina du 👄❤

Svar: Ja det ska bli jättekul. Kram. 💟
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Anonym

Det var jag Evas blogg

skriven
#3: Marianne

Låter som ett härligt avbrott i vardagen. Hoppas du får en riktigt
fin helg i Götet.
Kram

Svar: Ja det är en härlig "minisemester" som hör till mitt roliga jobb med forever. Kram. 💟
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Mita

Bussresa är avkopplande, toppenväder är det också. Ha nu en riktigt skön helg
Kramar♥

Svar: Ja det var riktigt skönt och väder var det inget fel på. Hoppas den här dagen blir lika skön. Ska ju på föreläsning och jag är ju uppe med tuppen som vanligt. Kram. ☺
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Ditte

Vad trevligt! Och visst är det smidigt att ta bussen och inte jöra själv och med tågen vet man ju inte om de går.
Önskar dig fina dagar och hoppas på en rapport.
Kram!

Svar: Jag har det så bra här, föreläsning/utbildning med forever. Träffat många kollegor och bor hos min sponsor Christina. Smidigt att åka buss. Kram. ☺
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Pernilla

Låter som en trevlig helg. Hoppas att blivit bra.
/P

Svar: Det är jättetrevligt här, träffat många forever kollegor. Jag bor ju långt ifrån så det blir ju inte varje dag. Kram. ☺
Birgitta Jacobsson

skriven
#7: Millans Värld

Vad härligt att få resa till Göteborg, där är så fint.
Hoppas du hade det kanonbra där.
Kram, kram

Svar: Det var kanonbra och så kul att träffa forever kollegor. En härlig helg och visst är det fint i Göteborg. Kram.💟
Birgitta Jacobsson

skriven
#8: Eva`s blogg

Hoppas resan hem gick bra å allt är i sin ordning idag måndag :) här är det tillfrisknande som gäller ännu stor kram å fin måndag vännen

Svar: Allt gick bra och jag kom rätt. Ha ha har ju lokalsinne som få...men det är smidigt att åka buss det står ju så bra och jag har talets gåva så jag kan ju fråga också. ☺ allt bra här. Krya på dig och stor kram. 💟
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :