Ett uppskattat jobb.

 
Jag gillar ju att ta bilder och den här blev
kul tycker jag. Den blev ju lika fin åt båda
håll.
 
I dag har jag varit på stan och shoppat med mina två äldsta barnbarn och dom älskar att shoppa så det blev en del inköp.
 
Ef / kvällen har jag haft kunder på simhallen och en kund som haft besvär med ryggskott och blivit hjälpt av mig var så nöjd så jag fick en blomma, det är kul att få.
Så härligt att hjälpa och få sån uppskattning samtidigt. Då känns jobbet verkligen som jag är på rätt plats.
 
Jag har en date med kudden alldeles strax så nu är det nog bästa att ta det.
Sover säkert ovaggad i natt.
 
Natti Natti.

Kommentarer :

#1: Znogge

Härliga bilder! Alltid lika roligt och effektfullt att fotografera speglingar.

Trevlig kväll!

Svar: Visst är det fint, kul att fotografera. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Vilka läckra bilder! Och speglingar är extra kul!
Vad roligt att damen med ryggbesvär uppskattade din hjälp och visade det med en blomma. Fint! Jag förstår verkligen att du blev glad. Att du är på rätt plats, ja det är då ett som är säkert.
Tänk vilken glädje du sprider!
Stor kram!

Svar: Visst är det kul med bilder och att fota. Man ser ju att massage kan göra nytta och man kan bli bättre från både ryggont och huvudvärk. På tal om huvudvärk så har jag det i dag och det är inget kul, vaknade med det i morse och då har det svårt att gå över. Men massage av mig skulle inte va så dumt har alltid undrat hur det känns...men det får jag väl aldrig veta, ha ha. Trevlig helg och stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Sussi

Det är så fint med speglingar på kort.
Shoppa är kul :) Kram

Svar: Visst är det kul att shoppa, det tyckte tjejerna med. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :