Poff sa det....

 

Värmen kom som ett skott, för en vecka sedan var det frost och nu går vi i kortärmat.
Så varmt och skönt det är och varmare ska det visst bli.
 
Vi har varit en tur till Åland och hade det jättebra,  mycket god mat och dryck.
Vädret var toppen, satt ute på däck i solen.
Vi hade med oss ett par och skrattmusklerna har jobbat ska jag säga.
 
Bilden på båten är från förra året men vi är snart där, vi ska sjösätta den stora båten i helgen sedan flyttar vi nog ut så fort som möjligt.
 
Jag har vunnit högsta vinsten också, fick det här brevet härom dagen.
Det känns som man vunnit.
 

I kväll ska jag på Me&I-party det ska bli spännande.
Ha en skön fredagskväll.
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Vad härligt att ni hade så fint väder under eran tripp till Åland.

Nu är det härligt med sol, jag kan knappt tro att de snöade här i mitten av förra veckan.

Kram

Svar: Ja det var jättehärligt, visst är det konstigt väder men det är ju skönt med värme i alla fall. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva`s blogg

Låter ju super mysigt Gittan :) vilken vacker bild :) njut o va rädd om dig kramen

Svar: Ja det var härligt, ta hand om dig och stor kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ditte

Jag förstår att ni hade en rolig och fin resa till Åland! Och vilket väder! Så härligt!
bilden på er båt är väldigt vacker och snart/nu är det dags igen för denna vackra tid.
Jag förstår att du känner dig som om du vunnit högsta vinsten med ditt brevsvar! Lycka!
Stor kram!

Svar: Vädret var/är ju toppen vi har sjösatt i dag så nu flyttar vi snart ut till ön. Ja högsta vinsten är det med ett sånt svar, jag tackar och bugar. Stor Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Deciree

Vilken vacker bild säger jag också:) Kram

Svar: Ja den är verkligen rofylld. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :