Båtupptagning och nya skor.

 

I dag har båten kommit upp för vintern.
Det gick väldigt smidigt tack vare Magnus Holmbergs Kran och Transport AB
Hur bra som helst. Tack snälla för hjälpen.
 

Väldigt lätt att tvätta tyckte gubben min.
 

Nu är den på vintervila och det går snart tills våren.
I dag är det 8 veckor tills det vänder igen, vart tar tiden vägen....
 

Min bil har fått vinterskor i dag, man vet aldrig när halkan kommer.
Men visst är det konstigt varje år kommer vintern och halkan bara så där.
Vi vet ju att det blir vinter varje år, har alltid varit så.
Men nu kan den komma, vilken dag den vill.
 
Kom ihåg min mingelkväll den 24 nov med fika, glögg och lite annat kul.
Julklappstips kan ni få av mig samt prova på forevers produkter.
 

Välkommen på en

JULMINGEL KVÄLL

Jag bjuder dig till en härlig hälsokväll där du får information om hälsa och Aloe Vera produkter.

Under kvällen får du smaka på aloe vera gel, blir bjuden på fika och glögg samt prova våra härliga produkter.
Det kommer också att finnas möjlighet att boka tid eller köpa presentkort på massage, antingen på en specifik behandling eller på valfritt belopp.
Passa även på att beställa de populära varorna från forever som är baserade på den välgörande Aloe Vera plantan.
Missa inte att pröva lyckan i hälsolotteriet och ta del av fina erbjudanden och julklappstips.

Plats: Restaurangen på Vapengränd
Tid: Torsdag den 24 nov kl 18:30.  Svar senast  21 nov.

Hälsningar Birgitta


[email protected]
070/4548526

Alla är välkomna.

 

I går var jag hos mamma och blir lika glad varje gång hon mår så bra.
Jag hade bakat en kaka till fikat så det blev en fika stund där, alltid lika trevligt.

Lite hemtjänst och lite massage har det varit, hämtat barnbarnen från dagis/skola.
Det blir aldrig långtråkigt mitt liv med allt jag gör och mina jobb.

Dagen i dag började med migrän och det var inget kul...
Kände av det redan i går eftermiddag men det lättade lite under dagen i dag.
Så nu är jag på banan igen.

Nu önskar jag alla en trevlig fredagskväll och en skön helg.

 

 

 

Kommentarer :

#1: TantGlad

Skönt att fått upp båten. Är nog lite jobb med det.
Skönt att fixat vinterskor för tryggheten åxo.
Nu får du ha en fin helg och stor kram.

Svar: Ja lite pyssel är det allt men nu så är den på land. Stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Millans Värld

Ja vintern är i antågande.
Kändes konstigt när jag cyklade häromdagen.
Vissa år har snön redan lagt sig.
Jag hoppas den dröjer i år.

Klokt att sätta på vinterhjul och vara förberedd.

Kram och ha en fin dag!

Svar: Ja hoppas det dröjer innan den kommer, jag tycker ju att det är mysigt till fösta advent med snö men det blir ju tråkigt väglag. Jag cyklar ju också mycket. Stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Eva`s blogg

Gud så mysigt det låter :) härligt ja massage är aldrig fel hoppas vi kan ses igen vännen :) stor kram å fin söndag kram till mannen din oxå från oss

Svar: Ja vi måste ses igen, det var så mysigt att träffa er det var som vi känt varann länge. Det är konstigt det där, visst är det olika. Kram till er båda, din ta hand om varann och ha en skön kväll.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Ditte

Skönt när båten är uppe och smidigt såg det också ut att gå. Och vintervila blir bra , men tiden går fort så det är snart dags igen...
Tyvärr är jag väl långt borta för din mingelkväll, men trevligt hade det varit att komma dit.

Mycketom dig har du , men å andra sidan när man vill och orkar så betyder det mycket att finnas med och för de sina.

Önskar dig en fin start på veckan.
Stor kram!

Svar: Ja det gick väldigt bra annars tar vi ju upp den så att vi backar ner med kärran och drar på båten mycket jobbigare. Visst är det kul att ha mycket omkring sig när man kan, man vill ju hjälpa och finnas för alla. Ha det bra Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :