Höstväder som heter duga...

 
 
Nu börjar träden ändra färg och det är så vackert ute i naturen.
Det har regnat hela helgen och det behövs ju men det är storm också och det känns väldigt onödigt.
Jag har varit ute och cyklat i hemtjänsten hela förmiddagen i dag och det konstigaste är att det är motvind åt vilket håll jag än åker....
 
Men vi har det ju ändå bra här man har ju hört om orkan i andra delar i världen.
Stackars människor som får lämna allt dom har, så vad är väl lite blåst. ha ha.
Jag tar det som dagens motionspass.
Förenar nytta med nöje då.
 
Jag kommer att ha en må bra kväll i slutet på nov, datum är inte riktigt bestämt än.
Tid o plats kommer, om du är intresserad av våra produkter så gå in på min forever hemsida och kika på vad som finns. Länk finns här intill.
Det blir en trevlig kväll med fika och man får prova forevers produkter.
Jag visar lite julklappstips och en del erbjudanden har jag till jul.
Du får information om massagebehandlingar, priser och det går bra att boka tider till det.
Försäljning av presentkort antingen på varor eller en skön massage.
Det är en uppskattad julklapp.
 
I  mitten på nov åker vi i väg en vecka till värmen min gubbe och jag.
Vi har bokat ett mysigt hotell i Puerto Rico bara vi två.
Det är så fint där, har varit där flera gånger och det är mycket att se.
 

Ta hand om dig och om varann, vi vet inte vad som händer i morron.
Ha en jättebra kväll och en skön vecka.
 
Tjingeling från mig 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: TantGlad

Jättefin bild och hösten den är Värkligen vacker.
Ja....det är synd om både människor och djur tycker jag.
Ha det gott och kram

Svar: Visst är det synd om alla djur också, vi har det ju bra här och fina höstfärger har vi. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Znogge

Här regnar och blåser det mest men visst är höstens färger vackra! Trevligt att ha en resa att se fram emot nu när kylan kopplar greppet om oss.

Svar: Ja det blir nog skönt med lite värme, här är så kallt i dag. Men visst är hösten härlig det finns ju kläder...Men blåsten är inget kul. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ezter

Det blev verkligen höst fort! Från ena dagen till den andra. Jag har lyckats bli rejält förkyld också, men ska snart ändå ge mig ut på vägarna för att hämta barnbarn. Det är min schemalagda dag och farmor och farfar kunde inte rycka in. Så de får ha en lugn em med mig. Värst blir nog hemfärden. 9 mil är ganska långt.
Ha en fin dag :)

Svar: Ja det gick fort och här är det blåsigt och kallt. Så mysigt med en lugn eftermiddag för barnen då. Jag ska hämta mina alla fyra på torsdag och ha dom hos mig så dom kan få en lugn ef också. Dom får vara på dagis o skola alldeles för länge tycker jag nog så visst är det bra att vi kan ställa upp för vara barnbarn, det är ju livets efterätt. Det är ju en bit då, hoppas det går bra och kör försiktigt. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Eva`s blogg

Men Gittan va trevligt att ni åker i väg :) härligt fina Gittan på bild :) ja värme hade suttit fint nu :) hoppas allt är bra med er kram från oss

Svar: Ja det ska bli skönt att åka iväg bara vi två. Hoppas det är bra med er. Stor Kram från oss.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Ditte

Vad trevligt med en resa till Puerto Rico! Jättemysigt!Jag har också varit här många gånger och första gången var i början av 70-talet och då fanns det bara tre hotell där. Och sedan växte det från år till år.
Och höst är det verkligen här hemma. Vackra färger är det och frisk luft. Men visst är det konstigt att man alltid har motvind på cylkel eller när man går. Å andra sidan får du inbyggd friskvård.
Bilden på dig är jättefin och du ser verkligen pigg ut.
Stor kram!

Svar: Ja det ska bli skönt att komma iväg till värmen och en vecka kan va lite lagom att vara hemifrån, jag som är lite hemkär menar jag. Det är skönt att cykla och får ju då som du säger friskvård på köpet, på betald arbetstid till och med. Men blåsten är tråkig om det i alla fall kunde va medvind åt nåt håll....Stor Kram tillbaka.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :