Nu är det dax igen.

 

Välkommen på en

JULMINGEL KVÄLL

Jag bjuder dig till en härlig hälsokväll där du får information om hälsa och Aloe Vera produkter.

Under kvällen får du smaka på aloe vera gel, blir bjuden på fika och glögg samt prova våra härliga produkter.
Det kommer också att finnas möjlighet att boka tid eller köpa presentkort på massage, antingen på en specifik behandling eller på valfritt belopp.
Passa även på att beställa de populära varorna från forever som är baserade på den välgörande Aloe Vera plantan.
Missa inte att pröva lyckan i hälsolotteriet och ta del av fina erbjudanden och julklappstips.

Plats: Restaurangen på Vapengränd
Tid: Torsdag den 24 nov kl 18:30.  Svar senast  21 nov.

Hälsningar Birgitta


[email protected]
070/4548526

 
 
Som sagt, dags i gen för en kväll i hälsans tecken.
Jag brukar ha det två gånger om året i restaurangen på Vapengränd ( ett äldreboende här i stan )
Våren är det mer solcreme och sånt till sommaren som går, nu blir det härliga julklappstips.
Det låter långt till jul men den kommer i år också det är jag säker på.
 
Så passa på att anmäla dig, telefon eller mail.
 

Skapa en härlig dag, den första på resten av ditt liv.
Tänk på det. /  Kram från mig 



 

 

 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Tittar in och önskar dig en härlig helg!

Varm Kram

Svar: Hej hej, tack det samma till dig. Kram tillbaka ❤💙
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva`s blogg

synd att vi jobbar annars hade vi kanske kommit :) kramen å fin söndag

Svar: Ja det hade varit jättekul. Men det får bli en annan gång. Ha en skön söndag och ta hand om er. Kram till er båda💚💛
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ditte

Vad trevligt det låter men det är väl långt at åka. Väntar nog med Västervik tills det blir vår eller sommar.
Kram!

Svar: Ja det är nog lite långt att åka för en kväll, men till sommaren kanske du tar dig en sväng till Västervik. Det ska bli kul att ha en mingelkväll jag har ju haft det ett antal gånger nu så jag börjar bli "varm i kläderna" Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: FrökenTV, bloggen om tv och film

vad härligt

Svar: Ja det blir det säkert, har haft det många gånger och alltid lika trevligt varje gång.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Znogge

Det blir säkert en riktigt trevlig kväll men lite långt för mig...

Önskar dig en bra start på veckan!

Svar: Ja det blir det hoppas jag och kanske lite långt för en kväll då. önskar dig det samma. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Veiken

Jultankar redan! Det ska böjas i tid det som krokigt ska bli! Lite lång resa, men det låter trevligt! :) Kram

Svar: Ja det låter tidigt men du vet en månad innan kvällen bör jag gå ut med det, sen.om nån handlar julklappar så ska jag beställa och det tar ett tag innan det kommer hem, sen vips så är det jul...ja lite långt för dig kanske. Ha en bra kväll. Kram .
Birgitta Jacobsson

skriven
#7: Pernilla

Jag kommer dessvärre inte på din kväll, hur gärna jag än vill. Det blir långt att åka. Jag var på en hälsokoll för några dagar sen, men den gick självklart i hundens tecken. Vad annars, när det gäller mej. Massera hunden är viktigt men att jag skulle tänka på mig själv är överdrivet. Haha!
/P

Svar: Det är lätt så att man sätter andra före sig själv, synd att det är så långt annars hade det varit kul. Ta hand om dig också. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :