Tiden försvinner...

 
 
 
 Tänk att tiden går så väldigt fort och jag har varken flyttat eller försvunnit på nåt sätt.
Det är bara det att jag har så mycket att stå i så bloggen kommer lite i sista hand.
 
Jobben mina tar mycket tid som sig bör naturligtvis, jag är ju ute och far en hel del på olika håll.
 
Jag har hämtat barnbarnen från skolan/dagis så dom har fått farmors och mormors dag.
Det är så mysigt att va med dom och jag tror att det är något dom kommer ihåg så kul vi hade.
 
Jag hälsar på mamma så ofta jag hinner och det är lite olika hur dagsformen hennes är.
När den är riktigt bra har vi det så mysigt och pratar mycket om allt.
 
Vi har varit en del på ön i helgerna för vädret är ju skönt ( lite varmt för min del )
men vädret rår vi ju inte över som tur är och vi hinner nog att få höst och vinter.
Det blir ett dopp ibland när vi är där ute, 16 grader lite lagom uppfriskande.
 
Vi har ju också folkracebilen som vi  ( gubben min mest ) fixar med.
Vi har målat och gjort den så fin.
 

Vi har varit och tittat på lite resor, blir väl nån framöver kanske.
 
 
 
 
                               
 
                
 
           
 
      Några tidiga morgon bilder från ön bjuder jag på, det är så fint där ute tidigt på morron när jag springer runt och fångar allt som går på bild.
 

Natti Natti.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Visst går dagarna så fort. Man hinner inte riktigt med alltid. 😄Kram till dej

Svar: Ja det går i en väldans fart. Trevlig helg.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ezter

Vilka fina bilder, blir nyfiken på vad det är för ö, men förstår om du inte säger det. Jag är inte heller så informativ. Lusthus, det vill jag verkligen ha ett, men jag tror inte det någonsin blir så ;)

Svar: Jo då, den finns i tjust skärgård och heter lusthusholmen, det är ju ett passande namn eller hur? Det är ett arv efter mina föräldrar och har hört till gården där jag växt upp. Vi har styckat av den och den är bara vår, barnen har var sitt hus där också och vi bor där hela sommaren. Trevlig helg.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Marita

Ja du har mycket att stå i så det är klart tiden rinner iväg fort. Bloggen behöver inte vara prio ett, det finns ju det som är desto viktigare, att leva sitt liv med allt vad det innebär. Blir det sen några luckor över kanske bloggen kan vara med på ett hörn...
Vädret har vi njutit av ett tag nu, ja sensommarvärmen.Men jag håller ju med dig att det har varit lite väl varmt vissa dagar. Fast nu tror jag hösten börjar komma lite mer, det känns i vinden idag.
Kram och ha en fin helg♥

Svar: Blogga är ju kul men inte alltid det man hinner med, ja som du säger den får va med i mån av tid. I dag är det nog lite mer "normal" höstluft ute och vi ska strax åka och titta på folkrace i Valdermarsvik. Dom måste ju ha lite taktiksnack innan dom ska köra, ha ha. Det blir nog inte att dom kör förrän till våren när det kommer igång igen.Trevlig helg och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Pernilla

Det är helt otroligt sådan sensommar vi fått. De säger att det är 20 grader i vattnet här, ännu. För kallt för mej men säkert skönt för dem som gillar att bada.
/P

Svar: Ja det är varm riktigt men i dag känns det lite svalare. Vi ska åka och titta på folkrace nu, dom ska inte köra i år men kul att se. Trevlig helg.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Ditte

Det finns ju så mycket man vill hinna med och jag tycker nog att livet här och nu är det viktigaste vi har.
Jag tycker det är roligt när du skriver och jag tittar ofta in för att se hur du har det.
Och jag ser och läser att du har det fint. Att ägna din lediga tid åt barnbarn och din mamma betyder ju så mycket.
Jag njuter nu i Spanien med dötttrar och barnbarn och det är så roligt att ha tid tillsammans.
Stor kram från mig och tack för härliga bilder.
Förstår att ni varit på ön och njutit.

Svar: Visst är det så att livet är här och nu, det är viktigt att ta hand om nära och kära. Härligt att mamma är så "pigg" som hon är för sin ålder, i bland bättre och ibland sämre, så är det. Jag kikar in till dig också och kul att läsa vart du befinner dig. Mysigt att vara i sommarstugan då med barn och barnbarn. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Eva`s blogg

Ja det vet jag att tiden går snabbt, för snabbt oxå ...grattis till bilen kul med resa :) var då tro?? vackra bilder kram fina du hälsa maken från oss

Svar: Ja kul med en bil till, han har inte kört än men vi får se om det är nån tävling kvar i år annars blir det till våren. Då har vi ju tid på oss att måla och fixa, i kväll skulle han ( knacka plåt ) alltså knacka ut dom värsta bucklor....Vi kikar på resor som vi ska göra i april med barn och barnbarn, vi får väl se vart det blir. Det lutar åt Teneriffa, där är det ganska varmt och härliga hotell för barnen och inte så långt. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#7: Eva`s blogg

Hej hopp min vän ....hoppas allt är bra med dig/er :) själv är jag ledig så skönt har varit hos ortopeden så en op är aktuell fram i början på nya året ..annars jobb helg här kram på dig o till gubben din från oss

Svar: Här är det fullt upp, lite av varje jobb som jag har. Jag önskar er en trevlig helg och hälsa du också.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :