Möte och en härlig kväll

 
 
Ännu en härlig men lite kall morgon.
En bild från sovrumsfönstret på soluppgången och så lägligt att en fågel hade vägen förbi just...
 
I går var Stella med mig hela dagen för det var stängt på dagis och med tanke på mina jobb som jag styr själv så gick det ju bra. Och så skönt att kunna hjälpa till när det behövs.  
 
Vi var och hälsade på Lisa min svärmor på förmiddagen och sedan min mamma Britta på eftermiddagen. 
Där emellan blev det en pannkakslunch i Gamleby på Linas restaurang. 
 
Sedan hade jag lite kunder på simhallen på kvällen, så den dagen gick ju fort som alla andra. 
 
Nu ska jag snart i väg på ett möte om ett nytt uppdrag, jag gillar ju som du vet när det rör på sig...
 
Sedan blir det en hel del förberedelse till min må bra kväll, mycket som ska med och jag är ju sån att ska jag göra något så ska vara ordentligt gjort. 
Och dom här kvällarna brukar vara jättekul, träffar både nya och gamla kunder / vänner. 
 
 
Ha en skön tisdag / vi hörs. 
 

Kommentarer :

#1: Ditte

Jag ser att du har en ny "layout" på bloggen. Jättefin! Och härligt att kunna hjälpa till med barnbarnen när det behövs och en hjälpreda med är alltid bra och trevligt. Mycket om dig har du, men jag vet att du trivs med det och hoppas du bromsar om det går alltför fort. Jätteroligt med "Må bra kvällen" och jag önskar er en fin kväll.
Kram!

Svar: Ja det är kul att ändra lite ibland. Jag trivs ju som sagt när det rör på sig. Ska ut på företagsmassage nu har ett par kunder kvar innan jag tar helg. Må bra kvällen gick jättebra. Ha en fin helg och stor kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: FREEDOMtravel

Visst är det kul när man har lite på gång, så länge det är lagom! ;) Önskar en fin helg!

Svar: Ha en härlig helg du också. Vilken fin blogg du har och så många fina bilder. Härligt att åka runt och se sig om kan jag tänka mig. Ha en skön helg.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Eva`s blogg

Åh va fint här har blivit :) ett fint lyft :) hoppas du får en fin lördag hälsa B stor kram till er <3

Svar: Ja det är kul med lite förändring. Ha en skön dag ni också. Kram till er.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :