Semester med dom bästa

 
 
 
 
 
 
 Vi har kommit hem från teneriffa och börjat komma i vanliga vanor igen.
Vädret var precis perfekt, 25 och sol med lite moln ibland.  
 Vi har haft det så härligt mycket sol, bad och jättegod mat. 
 
Så kul att tillbringa en hel vecka med min mysiga, goa, underbara, härliga, roliga och gulliga familj. 
 
 
 
 
Jag som tycker om att fota har ju "några" bilder, så jag tänkte visa dig ett gäng om du vill följa med till teneriffa. 
Då kör vi....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan var det ju så att jag fyllde...år...
 
 
Alla kom in på morron och sjöng för mig, så mysigt. 
Jag fick fina teckningar och ett äventyr med jeep. 
En terängkörning med instruktör...mina barn vet vad jag tycker om. 
Det ska bli kul. 
 
Och det bästa var...kramkalaset. 
 
 
 
 
Fint gjort att hotellet att uppmärksammade att jag fyllde år. 
 
På kvällen gick vi till grannarna ( barnen ) och blev bjudna på bubbel innan maten. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jaha då var man 60+...det låter mycket men ålder är ju bara en siffra. 
Jag känner mig fortfarande som 27, så det så...
 
Ha en trevlig kväll. 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Vilken härlig semestertripp du haft med familjen.
Fantastiska foton.
Och du, Grattis i efterskott!

Kram och ha en skön kväll!

Svar: Tack snälla du, ja vi har haft det så kul. Trevlig kväll och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva-Lotta

Grattis i efterskott! Kul att se hur mysigt ni haft det :)

Svar: Tack, ja ni fick följa med på en tur. Ha en bra dag.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Lotta

Grattis i efterskott!
Åhhhhh så mysigt ni haft det och tack för att vi fick följa med i din härliga fotoresa. Underbart med goa familjen.

Ha en bra onsdag!

Kram

Svar: Ja så mysigt och fam är ju bäst. Ha det bra och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Eva`s blogg

Gud så mysigt ni haft det :) kan jag tro att det är kul att vara tillsammans tjoho fina bilder o en bamse kram från oss i Malmö :) <3

Svar: Ja jättemysigt. kul att va med alla. Stor kram från oss.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Anonym

Vad härligt med allt. Så fint att du blivit firad ordentligt. Så viktigt att du har din familj, barn och barnbarn. Fina bilder.

skriven
#6: Ditte

Så mysigt ni haft det! Och Gittan! Stort och varmt grattis från mig. Härliga bilder och vad kan vara bättre än att fira med nära och kära.
Och åldern är bara en siffra.
Trevligt av hotellet att uppvakta dig. Uppaskttat förstår jag.
Stor kram!

Svar: Tack ja det var en fin semester. Så kul att vara med barn och barnbarn, den bästa presenten. Stor påsk kram. ☺
Birgitta Jacobsson

skriven
#7: TantGlad

Åldern är absolut bara en siffra och själv fyller jag om en månad 50 men känner mig som 20 haha. Tack för de fina semesterbilderna och förstår du haft det bra. 25 grader låter perfekt. Fint att hotellet uppmärksammat din födelsedag.
Kram kram fina bloggvän och GRATTIS ännu en gång

Svar: Tack ja det var en fin semester. Stor påsk kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#8: Marita

Härliga semesterbilder tillsammans med hela familjen. Jag tror jag grattade dig på insta eller FB men säger grattis igen i efterskott,hehe...
Här fick vi snö lagom till påsk, men strunt samma, den försvinner ju. Det tråkiga är att väglaget blir knepigt speciellt som dom flesta bytt till sommardäck nu.
Önskar dig med familj en skön påskhelg
Kramar♥

Svar: Visst var det en härlig sem. Tack så mycket igen, ja jag fick hälsning från dig. Vi fick också snö här och har bytt till sommardäck...men som du säger det försvinner snart. Ha det bra ni också. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :