Året som gått Januari -April

 
 
Jag har sett tillbaka på året som gått och inser att jag tar inte några bilder utan väldigt många.
Här får du se några av dom och visst har man gjort en del under året. 
Håll till godo. 
 
JANUARI 2017
 
 
Jag brukar ge mina barnbarn min tid till dom i julklapp. 
Dom får en egen dag med mig och dom får bestämma vad vi ska äta och vad vi ska göra. 
Fanny fick sin dag i början av Januari och det blev en tårta, jättegott till fikat. 
 
 
Sedan blev det Leias tur och det blev också bak och snitzel till middag. 
 
 
Vi hann också med Antons egen dag i Januari han ville också baka. 
 
 
 
En tjejträff hade jag med dom här snyggingarna. Vi löser världsproblem, äter god mat och tar ett glas vin eller två.
Mycket prat och skratt blir det också naturligtvis. 
 
 
En fest i Göteborg med foreverkollegor i Januari.
Det var väldigt fint, god mat och alla var så fina.  
 
 
Vi bodde på Ghotia Towers hotell och så mysigt det var med utsikt över hela Göteborg. 
 
 
 
 
FEBRUARI 2017
 
Stella fick sin egen dag med farmor, och vi bakade jättefina muffins med mycket fin garnering. 
 
 
Vi var en tur till kallas lek och latjo i Vimmerby med Anton och Stella. 
 
 
Fanny och Leia hälsade på och fick massage av morfar. 
 
 
Mathias fyllde år så det blev lite kalas igen med gofika. 
 
 
Mågen fyllde också år i februari, åren går...
 
 
 
 
 
Mars 2017
 
Mars kom och det var lite snö, med betoning på lite. 
 
 
 
 
 
Vi hade en spa dag på Erneborg.
Personal och några boende, lite gott att äta + en hälsodrink.
Jag masserade händer och en del masserade fötterna. 
Här sitter min kära mor i fotbad, det var en uppskattad eftermiddag. 
Och så härligt att göra det så bra för dom. 
 
 
Handmassage. 
 
 
MARS 2017
 
Leia tycker att snön som är kvar kan vara utanför tomten...och varför inte....
 
 
Fösta turen till ön gjorde vi i mitten av Mars, det var inte så varmt men så kul att komma ut och se till allt efter vintern. Det blev inget bad den dagen. 
 
 
Våren är väl på väg nu ? 
 
 
Folkraceträning i Vimmerby där far och dotter kör så det ryker.
 
 
 
 
Mathias sambo fyllde också år i mars. 
 
 
APRIL 2017
 
Sedan kom då April och kan du tänka dig ....
 
 
 
 
Jag fyllde alla mina år så vi tog med oss hela gänget till Teneriffa.
Alla kom in till oss på morgonen med sång och presenter, så mysigt. 
 
 
Det var för övrigt den bästa semester vi någonsinn haft.
 
 
Dom här bilderna talar väl för sig själva....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anton fyllde 7 år stora grabben tummen upp på det. 
 
 
En Må Bra Kväll  på Vapengränd där man får prova, smaka och smörja av forevers härliga sortiment. 
Jag berättar om Aloe Vera och dess bra effekter. Vi fikade och dom som ville beställde varor eller bokade massage. Presentkort fanns det också till försäljning. 
 
 
 
 
 
Det var dom första fyra månaderna av det gångna året, resten kommer....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :