Inte mycket kvar.

 
 
Är det nåt mer vi ska hinna med i år så får vi ta och göra det nu för vi har inte så lång tid på oss. 
 
Har varit på kyrkogården och tänt ljus hos min älskade pappa i dag.
Åkte till mamma och svärmor med en nyårsblomma också och det var uppskattat. 
Gubben min hade lagat köttgryta tills jag kom hem och det smakade ska jag säga. 
 
Om du inte tycker 2017 har varit ett bra år så får du göra en ny karta till 2018.
Jag för min del kopierar nog den för jag är ganska nöjd med året som varit.
Sedan vet vi ju inte vad det året har med sig (som tur är) 
 
Det har varit lite lagom av allt, kanske lite mycket jobb där i mitten på året nånstans.
Jag stressade lite för mycket, åt för dåligt och blev lite " sliten " men nu är jag på banan igen med nya tag. 
Nytt jobb, mycket jobb, mycket på företaget.
Stressen är ju den värsta näringstjuven för oss.
Det är inte bra man hinner inte äta ordentligt och framför allt inte laga ordentlig mat.
Mat som är näringsriktig är så viktigt. 
 
Men som sagt nu är jag på banan igen. 
 
Jag ska göra ett inlägg om året som varit, håller på att gå igenom mina bilder, och det är ju några stycken....
Om jag ska lägga in alla som jag tagit fram så får du hålla på att läsa till jul....ha ha. 
Så jag får väl sortera hårt så ska du få se dom allra bästa. 
 
Ha det så bra alla mina bloggläsare och jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Pernilla

Jag brukar inte göra någon krönika men lite eftertanke skadar inte. Kanske ska jag lista några saker jag vill/ska göra. Men jag är sådan tråkig realist. Vågar liksom inte satsa i ord för då kanske jag inte når upp. Dålig självkänsla tror jag.
Gott Nytt år!
/P

Svar: Tack det samma till dig. Ja det är bra med lite eftertanke. Om inte annat är det ju kul att se tillbaka på det.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Millans Värld

Önskar dig ett fint avslut på detta år och ett Riktigt Gott Nytt 2018!

Kram

Svar: Det samma till dig fina bloggvän. Gott nytt år och stor kram. 💟😉👍
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :