Uppskattning på jobbet och julkort från dom bästa.

 
 
En liten julklapp från en som är nöjd med mitt jobb. Så härligt att det uppskattas och vem mår väl inte bra av massage föresten...alla tror jag. 
Man blir glad ända in i själen och känner att man gör något bra.
 
Vi fick något fint på posten i dag också.
Julkort från dom bästa.
 
 
Tiden går fort nu till jul, inte många dagar kvar.
 
Jag ska på personalmöte i morgon och det var länge sedan jag var på det.
Jag är ju både anställd och egen företagare nu sedan den 1/10 och det funkar jättebra.
Kanske lite mindre tid för det egna men det brukar lösa sig. 
Mina kunder är tålmodiga om dom får vänta ett tag på tider. 
Men när man väntar på något gott vet du....
 
 
Ha det. 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Vad härligt när folk visar sin uppskattning och så fina julkort du fått.

Ha en fin dag!
Kram

Svar: Ja visst är det så. Kram på dig. 💞😉
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :