Om att inreda.

 
 
Vi behöver en sommarbild i mörkret och den är från Puerto Rico sen i höstas. 
Fint där och till våren blir det en tur åt det hållet igen för att få lite D-vitamin och då ska vi ha med oss våra små vitaminpiller, som är dom bästa. 
 
 
Den här veckan har jag fart runt och inhandlat till mitt företag, inrett och gjort lite mysigt på mina olika "massageställen"
 
 Så här ser det ut när jag är ute på företagsmassage.
 
 
 
 
Kommer du till simhallen där jag jobbar på bokade tider ser det ut så...
 
Du är välkommen att boka tid för en härligt avslappnande massage. 
 
 
 
 
Man kan behöva lite avkoppling i dessa stressiga tider. 
 
Tänk på din kropp, den går inte att byta ut...
Är du inte snäll mot kroppen så är jag säker på att då är inte kroppen snäll mot dig....
 
Nytt år innebär ju nya friskvårdspengar som du kan ta ut hos mig. 
 
 
 
 Ha nu en skön lördag och en trevlig helg. 
 
Vad ska du hitta på idag ? 
 
Kram Gittan. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Eva-Lotta

Det låter skönt!

Svar: Ja det är avkopplande och mina kunder brukar vara nöjda. Skönt och bra med massage.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Millans Värld

Mysiga foton du visar, där skulle man fått ligga, få massage och slappna av.

Kram och ha en fin Söndag!

Svar: Det är härligt med massage men jag är väl lite arbetsskadad för jag kan inte njuta när jag får massage. Jag måste hela tiden ha koll på vad dom gör. ha ha. Tänker hur dom gör och nåt som känns riktigt bra som jag kan ta efter. Men går ju ändå ibland för det är bra för kroppen. Stor Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Marita

Massage har jag gått på mellan varven av sjukgympa för min onda rygg. Det är toppenskönt och jag somnar alltid..**
Kram och ha det gott♥

Svar: Det är nog bra med massage för kroppen och blodcirkulationen. Jag kan inte koppla av när jag går på massage det.är nog en yrkes skada, måste ha lite koll på vad dom gör om det är nåt jag kan ta efter, ha ha. Men går ibland för det är bra för musklerna. Sen tror jag det är bra att känna hur det känns när man är massör själv. Kram på dig.😆
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Veiken

Puerto Rico är härligt! Gillar't.
Jag tar massage två gånger i veckan här. 1 timma för 80:- eller 300 thb. Underbart!

Svar: Skönt med massage. Där kan man ju gå lite oftare gjorde jag också när vi var där. Ha det bra. 😆😆
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Ditte

Vad fint du gjort det! Och jag kommer jag åt ditt håll ska jag absolut boka tid för massage. Det är så behagligt.
Trevligt att ha en resa till sol och värme att se fram emot och så mysigt att ni får de små med er.
Stor kram!

Svar: Ja det är en resa vi ser fram mot. Jag är i Göteborg nu på utbildning med hotell och det som hör till. Stor kram.💟
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Eva`s blogg

Men det är ju rätt mysigt ändå att vara ensam sådär ser mysigt ut :) hoppas det går bra o va rädd om dig kramen

Svar: Ja det blev riktigt bra. Ha en bra dag jag är på ghotia towers hotell i Göteborg. Det är inte så dumt. Bengt hämtar mig i linköping i kväll vid kl 11 så det blir en intensiv helg. Intressant också. Stor kram.💟
Birgitta Jacobsson

skriven
#7: Pernilla

Friskvårdspeng.....ett minne blott. Haha, chefen min betalar i alla fall träningskort åt mig. Eller om jag kanske ska utrycka mig så här, jag betalar i alla fall träningskort åt mig.
Borde faktiskt unna mig massage men det gör jag inte. Skärpning!
/P

Svar: Du har ju en bra chef då, ha ha. Har du enskild firma eller AB ? Jag har hört att man inte kan ta ut friskvård på enskild ( som jag har ) men pratade med en som också har det och han tar ut på sitt företag. Jag ska väl göra det kanske då. Ditt jobb är väl kanske inte alltid så ergonomiskt så gå på massage det är ju alltid bra. Chefen din kanske tar det, ha ha. Det är viktigt att va snäll mot kroppen annars är inte kroppen snäll mot dig brukar jag säga. Fin fb sida du har och vilka fina kunder sen. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :