Min bästis

 
 
Hej på er alla mina bloggläsare.
Allt är bra här.
Jag fick tidningen råd och rön som jag prenumererar på.
Det står mycket matnyttigt i den.
Men i dag håller jag inte med faktiskt.
 
 
Vi köpte en robot för ett tag sedan och jag är så nöjd med den.
Jag är ingen pedant (som tur är ) men tycker om att ha ordning omkring mig.
Det vill ju till att ha undanplockat när han kommer och kör, men det är ju bara bra.
 
 
Det är klart att det inte blir bra när dom testat en rund, det förstår till och med jag....
Den kan ju inte komma åt i hörnen.
 
 
 Den här är helt suverän gör att jättebra jobb.
Vi har varit i stan ett par dagar och han var med och gjorde fint i vår lilla lägenhet, det är så lätt att ta med den så han får vara där vi är...
Två rum och kök så blev det så här mycket.
Golven blir som polerade.
 
 
Jag brukar dammsuga en gång i veckan så jag undrar vart allt damm kommer ifrån...
Mattorna i hallen har väl aldrig varit så fina som när han jobbat där ett tag. 
 
Den kan jag verkligen rekommendera. 
Det bästa jag köpt. 😉😉

Kommentarer :

#1: Eva`s blogg

Ja jag har varit sugen men oxå hört dåligt om den , får se sen kanske blir det en sådan :) mysigt med ledighet :) kram o hälsa

Svar: Ska du köpa en så köp en sån som vi har, den är jättebra. mågen min har kollat (han är bra på sånt) Den var bäst i test. Jag har också hört dåligt om dom men vi lånade deras först och provade. Visst är det skönt att vara ledig. Kram och hälsa du med.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Millans Värld

Låter trevligt med en sån vän.
Vore ju skönt att slippa dammsugningen för usch så tråkigt det är.

Kram och ha en fin dag!

Svar: Ja det är en bra vän. Kram på dig och ha det bra.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: lotta

Tack för din åsikt! har också funderat med inte velat testa då många säger att de inte är bra. Vi har stora öppna ytor så det skulle vara perfekt.

Kram

Svar: Ja den är jättebra, och har ni stor ytor desto bättre. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :