Nattjobb....

 
 
 
 
Dom jobbar när vi sover....Tänk vad mycket dom hinner med att bygga och så fina nät dom gör. 
Det är så fint här ute på morgonen när jag går runt med mina kamera och fotar. 
 
 
 
 
 
 
Dt är faktiskt lugnt här ibland, morgonen är det ofta så härligt. 
 
 
Jag har jobbat en vecka nu och det är skönt att komma tillbaka till vardagen igen.
Det har varit både massagekunder och hemtjänst. 
Så kul att träffa dom härliga arbetskamraterna igen. 
 
Nu ska jag gå ut i den fina morgonen med min kamera igen och fota, fota och fota. 
Skapa en härlig dag, det ska jag. 
Nästa inlägg blir om en speciell sten.....håll ögonen öppna.
tack och hej från mej.   
 

Kommentarer :

#1: Ditte

Vilka fina bilder från din tidiga morgon! Och så fint ni bor! Verkligen njutbart!
Kram!

Svar: Ja vi njuter varje sekund där ute. Mornarna är underbara. Kram 😉❣️
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :