Semester pågår....

 
 
 
Semester har vi och lugnt tar vi det. Det känns verkligen att det behövs att ladda batterierna.
Vi har kommit in i semesterlugnet riktigt bra faktiskt. 
Jag brukar ju ha svårt annars men det går SÅ bra. 
 
Vädret tänker jag inte ta upp här för det är som det är och inget att göra åt...
 
Vi har varit på en liten tur till Eksjö och tittat på rally. Sedan åkte vi vidare till Jönköping och bodde på Hotell Vox en natt, jättefint. 
Riktigt lyxigt var det, små rum men så fint. 
Det var matmarknad på torget som bara låg två steg från hotellet så där var det kul att gå och kika. 
Sitta och ta en öl och titta på folk det går ett fördriva tiden bra.
 
 
Man kan ju inte bara lata sig heller så i går tvättade vi båtarna. 
 
 
 
Vi blåste nästan bort för det var storm hos oss. 
 
 
Lite kontorsarbete blir det ju företaget tar ju inte semester för att jag gör det...
Beställning av forever och lite leveranser har jag också.
Dagarna går. 
 
 
Jag som brukar gå upp före tuppen var ute en morgon och tog några fina bilder på ön.
Håll till godo.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tjingeling, nu ska jag fortsätta ha semester  /  Kram. 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Skönt med semester, njut nu och ha det så gott.
Så vackra foton du visar, ser så mysigt ut där!

Kram

Svar: Det är skönt att ta dagen som den kommer. Det är så mysigt på ön men det har varit en väldigt blåsig sommar än så länge. Vi ska måla lite i vår bullerby som jag brukar kalla den i dag. Hoppas blåsten inte kommer dit, ser bättre ut i dag. Stor Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Skönt med semester och er tur verkade så trevlig. fint med lite miljöombyte då och då.
Vackra bilder från er ö och njut nu av ledigheten.
Stor kram!

Svar: Ja det är trevligt att åka iväg lite och bra som du säger med miljöombyte. I dag blir det en innedag för det regnar här. Trevlig helg och stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :