Många möten

 
 
Har du tänkt på så många olika möten det finns ?
 
Det finns jobbmöten , föräldramöten, telefonmöten, säljmöten, symöten och många olika möten. 
 
I dag tänker jag mer på möten människor emellan. 
Så många härliga möten jag har / haft dom här snart sex åren som jag har varit egen företagare.
Och så många härliga människor jag träffat och så många nya kontakter jag fått.
Ett sånt härligt jobb jag har, det är bara nöjda kunder som går från mig. 
( och det är väl egentligen ingen som blir sur som fått en skön massage ! ) 
Mycket oxytosin far runt i kroppen. Det är ju vårt må bra hormon och vem mår väl inte bra av massage.
Att vara egen är ju inte sju till fyra jobb precis utan 24/7 , men jag trivs SÅ bra med det. 
Det är nog det bästa jag gjort när jag sade upp mitt fasta jobb år 2011 och startade eget. 
 
Jag ger massage på ett trygghetsboende här i stan också, där är det mycket möten med många äldre och det är ju socialt också. Härligt att kunna hjälpa även dom äldre att få fart på cirkulationen och oxytosinet i kroppen. 
Många gamla och ensamma kanske aldrig får någon beröring så bara det är jätteskönt för dom.
Det finns hårvård och fotvård så nu även massage på Midgård 1 här i stan. 
 
I dag har jag varit ute på ett av företagen där jag håller till ibland och gjort några kunder nöjda, så härligt. 
Jag lämnade en liten sommarpresent till dom trevliga tjejer och killar som får njuta av min massage en gång i månaden. Många av dom är ju mina foreverkunder också och nu fick dom prova lite nytt. 
Och visst är det kul att ge bort saker också. 
 
 
 
En liten kur för ansiktet för fukt behöver huden. 
 
Min webbshop är öppen hela sommaren så är det något du behöver så hör av dig till mig.
Gelly är ju ett säkert kort till myggbett, getingstick och så klart till solsveda.
Farmors/mormors cremen som jag kallar den och det gör till och med en del av mina kunder. 
Dom ringer och beställer en farmor/mormors creme, jag vet vad dom vill ha då. 
Suverän att smörja på barnbarnens knä och om dom fått något skrapsår som är lätt att få när springet går fortare än benen......
 
I helgen ska jag till Göteborg på Forevers Sommarparty. Det ska bli kul det är rio tema så vi får väl se vad det ska bli för nån snygg blåsa. Det blir god mat och fint hotell. 
Ska bli kul att träffa foreverkollegor som jag inte träffat på länge.
 
 
Ha en trevlig helg det förstår du att min kommer att bli. 
Vi hörs  /  Gittan. 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Det låter verkligen som en trevlig helg.

Kram

Svar: Det har varit en jättekul helg, blogginlägg kommer. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Jag förstår ju att du trivs som "din egen" och tänk så mycket glädje di sprider till alla som korsar din väg. Många möten blir det ju.
Önskar dig nu en jätterolig helg i Göteborg och hoppas få höra mer om den.
Stor kram!

Svar: Visst är det härligt. Det var jättebra i Göteborg, ännu många fina möten. Kommer ett blogginlägg så småningom. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :