Hälsomässa i Gamleby

 
 
Välkommen mars, en vårmånad är väl på väg i alla fall även om det inte är vår än. 
 
I dag förbereder mig för att stå på hälsomässa i morgon så har du vägarna förbi Gamleby så kika in för lite prova på massage och många andra trevliga saker.
Det är mycket som ska med, så här är det ett packande som gäller i dag.
 
 
 

Prova på massage, fina erbjudanden både på massagebehandlingar och våra härliga varor från Forever. Du får komma och smaka, dofta och smörja. Lördag den 4 Mars. Vi ses, Birgitta Wellcare.

wellcarevastervik.ses foto.
 
Ha nu en riktigt trevlig helg / vi ses. 
 

Kommentarer :

#1: Ditte

Vad trevligt det låter med hälsomässa. Har varit på det någon gång i Stockholm men för länge sedan.
Lite väl långt för mig att åka till Gamleby dock, men visst hade det varit trevligt.
Önskar dig en fin lördag.
Kram!

Svar: Ja lite långt för dig. Jättekul har det varit men det känns att man jobbat så nu är det soffhäng som gäller resten av kvällen. Ha en skön kväll Stor kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Lollo

Låter väldigt mysigt ... :)
Jag har en av mina döttrar i Gamleby, och hon brukar vara intresserad av det där. Men hon har inget sagt något om att mässan varit.
Undrar om hon gick dit? Vem vet, ni kanske träffades :)
Kramis

Svar: Jo jag såg den, har haft barnbarnen här på våfflor bara. Kul, du får fråga henne om hon såg oss jag har ju företaget wellcare ja vi kanske träffades. Har ju massage också. Ha en trevlig söndagsef. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Lollo

Jag skrev en kommentar här, men är osäker på om den kom iväg. Du har iaf inte godkänt den än i så fall.
Jag nämnde där min dotter i Gamleby, som inte berättat att hon sett något om en Hälsomässa. Jag har nu frågat henne och hon missade den helt, tyvärr. Hon brukar gilla sådant där, men hon jobbade nog för fullt så att det föll ur minnet ...

Svar: Jag såg nu att du frågade henne. du kan ju tipsa henne om mig om du vill hon kanske vill komma på massage till mig. Man kan inte hinna med allt det är mycket på gång. Ha det bra och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :