Härliga söndag.

 
 
 
Den här söndagen började med en skön långpromenad med mina stavar, jag har såna Bungy Pump och det kan jag verkligen rekommendera till dig. 
Känns i hela kroppen när man gått med dom. 
 
 
 
Vädret är så härligt i dag och det är bäst att passa på. 
Det är många ungar på väg nu ute i naturen. 
 
 
 
Kulbacken är så fint och ljustöperi har vi också. 
 
 
 
 
 
Ja det var en promenad i Västervik som visade sig från sin bästa sida i dag. 
 
Ha en skön söndag och en bra början på nya veckan / vi hörs. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Marita

Vilken härlig promenad i vackra Västervik. Stavgång är ju väldigt populärt det ser man på promenaderna med hundarna.Av förklarliga skäl så kan jag inte ha stavar när jag går med dom, men motion blir det med alla promenader man gör.
Lite svalare vindar idag men det var ju väntat. Man blir fort bortskämd med värmen när den kommer och hälsar på, men den kommer väl tillbaks får vi hoppas.....
Kram och ha det gott♥

Svar: Ja när du går med hundarna är det inte lätt att ha stavar med sig. Jag har gjort det så länge, flera år. Du får ju mycket motion när du har hundar för då kommer man ju alltid ut. Värmen skulle ju försvinna ett tag men säkert kommer den igen. Kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Lena

Ljusstöperiet har jag aldrig varit på... får ta och besöka det när jag är i v-vik :)

Svar: Ja det får du göra, har bara varit där nån gång. Det är väl för nära. Ha en skön dag. 😊
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Corina

Så fina bilder du tagit från Västervik 😊. Ha en fortsatt bra dag

Svar: Tack, ha en skön dag du med.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Millans Värld

Ser ut som en riktigt härlig promenad och fina foton av den.

Kram

Svar: Jättehärligt. Men nu har det blivit kallare, vi tog cykeln och åkte o tittade på barnbarnen när dom tränade fotboll men fy så kallt det var. Hoppas värmen kommer igen. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: TantGlad

Vilka fina bilder och tack för att vi fick följa med på en promenad. Ser fint och mysigt ut.
Stor kram vännen.

Svar: Tack ja det blev en liten promenad i dag. Men kul att du ville följa med. Jag försökte att kommentera din blogg i går men det stod att det var fel mail adress... Och det var det i te. Jag gjorde det från mobilen ska prova från datorn sen. Stor kram 💕
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Ghugge

Härlig promenad i vackra Västervik!
Tack för att vi fick följa med!
Ha en skön kväll!
Kram

Svar: Ja en härlig promenad blev det. Vi var och tittade på barnbarnen som tränade fotboll på ef och då var det kallare. Men Västervik är fint. Kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#7: Pernilla

Så härliga bilder. Här har körsbär inte blommat än. Vi hat isande kallt och i natt var det 6- grader. Ja! Helt otroligt.
Stavar går jag inte med. Tre kopplen och stavar funkar dåligt ihop.
/P

Svar: Det räcker nog gott att ha tre koppel att med på promenad. Värmen försvann men kommer nog snart igen. Trevlig helg.
Birgitta Jacobsson

skriven
#8: Ditte

Vad trevligt att ut och gå med dig i Västervik! Vackert! Och motion fick vi!
Kram och trevlig helg!

Svar: Kram och trevlig helg till dig också.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :