Ett snabbt hej.

 
 
Jag kikar in här och önskar dig en bra dag. 
Jag börjar kl 9 i dag och för en som är uppe före tuppen så blir det lite gjort på morron då.
 
 
Swisch sa det och så gick det 11 år....
Den här snyggingen fyllde 11 år i veckan och dom åren gick i raketfart...
Viken härlig tavla hon fått av sina klasskompisar när hon hade kalas. en tjej som är allt som står där. 
 
 
 
Vår dotter fyllde 39 också, men det är ju konstigt med tanke på min ålder...ja ja, var väl inte med på mattelektionen i skolan kanske.
Vår minsting 39 år....oj oj. Nog om det. 
 
 
Vi hade Anton och Stella över natt här i lördags, åkte tåg till linköping och gick på stan. 
En härlig helg har vi haft med födelsedagskalas, barnbarn besök och mycket kramkalas. 
Varit hos svärmor som fyllde 94, gubben min fyllde också i veckan, Bettan och Fanny.
Så kalasat har vi gjort så det räcker ett tag framöver. 
 
 
Jobbar och står i, trivs så bra på mitt nya jobb. Jag börjar komma in i det nu och få lite koll på var alla bor och vad dom heter.  
Mitt lilla krypin där jag hämtar dom ( som kan ) och ger massage/beröring
En del går jag hem till också.
 
Nu är det snart dax för min vanliga julmingelkväll igen.
Det är ju i restaurangen på vapengränd där jag jobbar, så det är en trappa ner bara. 
 
 
Det blir fika, julklappstips, lotteri och en härlig kväll. 
 
 
Nu ska jag sparka i gång den här dagen och se vad den har att erbjuda. 
 
Ha det 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Oj vilka kalas du varit på.
Hoppas din dag blir fin!

Kram

Svar: Ja mycket kalasande har det varit den här veckan. Tur att inte alla veckor innehåller lika många, ha ha. Ha det bra. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Vad roligt med så många kalas! Och att ha de sina nära. Mysigt med batnbarnen och de livar ju upp tillvaron.

Kul med julmingel och jag önskar dig lycka till. Och säkert är det många som gärna kommer.

jätteroligt att du trivs så bra med jobbet och vilken förmån för de gamla att just du jobbar med och hos dem.
Kram!

Svar: Tack för dom orden och jag känner ju att jag gör något bra för dom. Det är ett 20 tal som kommer på minglet, ska bli kul. Jag gillar det sättet att jobba på, träffa nya människor och förmedla det jag kan och är bra på. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :