Hotell Skansen

 
 
En skön spa helg har jag haft tillsammans med Maud.
Så mysigt vi haft och vad vi har njutit.
När vi kom fram till Öland och hotellrummet i går så fick vi en flaska vin och lite frukt på rummet.
 
 
Jättegott och avkopplingen kunde börja. 
 
 
Ett glas vin intogs och badrockar togs på. 
 
 
En helkropps massage tog vi sedan satt vi vid polen och myste.
Tog en cider, badade lite i den sköna polen. Satt och pratade och laddade batterierna. 
 
 
Jag kan verkligen rekommendera detta hotell. 
Vi var där förra året också så det blir nog en tradition för oss. 
 
 
 
Efter den avkopplingen så gick vi till restaurangen och åt en jättegod middag.
Gravad lax till förätt, Torsk och potatismos till varmrätt, Äpplepaj med wiskeyglass till efterätt.
SÅ gott och SÅ mätta vi blev. 
 
 
 
Vi har sovit jättebra och frukosten var till belåtenhet.
Så efter det begav vi oss hemåt. 
Styrde kosan mot Västervik men tog en liten tur in i kalmar för att gå en sväng på Ikea. 
Vi skulle inte handla nåt.....men....
 
 
 
Det gick ju så där....ha ha
 
Men en härlig helg har vi haft och visst är det skönt att vara hemma.
Borta bra men hemma bäst. 
 
Nu är jag laddad för en ny vecka med nya möjligheter.
Ett par dagar på boendet och några kunder på simhallen och lite barnbarnsmys, så får det bli. 
 
Ha en skön början på nya veckan. 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Vad mysigt med spahelg.
Kan tänka mig att det är ett fint sätt att ladda batterierna på.

Ha en fin början på denna vecka!
Kram

Svar: Ja det var en härlig helg vi hade. Ha det bra och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Marita

Ser ut som en toppenhelg att njuta och ladda batterierna. Du gör bra reklam för det hotellet.**.
Att gå in på Ikea utan att handla tror jag inte att jag nånsin har lyckats med,haha....
Kram och ha det gott♥

Svar: Hotellet var toppen med riktig spa känsla. Skönt med massage men jag kopplar inte riktigt av för jag vill ju känna hur dom gör ha ha. Yrkesskada tror jag men skönt för kroppen i alla fall. Ha det bra och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Ditte

Så härligt det låter! Verkligen! Känner att jag skulle vilja göra något liknande men det är ävl långt just till Öland. Men ska titta efter liknande här i närheten.
Tack för tipset och är jag på Öland eller i närheten ska jag passa på att ta mig hit.
Kram!

Svar: Det finns säkert på fler håll jag kan rekommendera det. Kul att åka med en kompis och bara umgås, prata och "spaa " Ha det bra och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Pernilla

Så mysigt. Härligt att kosta på sig lite.
/P

Svar: Visst är det så helt underbart ställe. Trevlig helg till dig. Kram 😉
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :