Upp och ner, Hit och dit....

När jag fyllde alla mina år i April så fick jag en härlig födelsedagspresent av barn och barnbarn.
Dom vet ju att jag tycker om det där med bilar.
 
 
På Jägersro i Malmö ( trodde det var bara hästar där)  fick jag köra jeep på en hinderbana.
Jättekul var det och det ville till att köra sakta, smyga fram. 
 
 
 
Kul att känna hur bilen betedde sig i dom olika lutningarna.
 
 
 
Det var en kille som stod framför hela tiden och visade hur jag skulle göra för att få hjulen på rätt ställe. 
 
 
Lite taktiksnack...
 
 
Det gick jättebra, har ju lite bilvana så att säga.
Tycker också det är kul att köra bil och är intresserad av bilar. 
Har ju en karriär ( om än kort ) som folkraceförare. Man ska ju sluta när man ligger på topp va, ha ha.
 
 
 
 
 
Det blev ju också en liten minisemester för oss i Malmö.
Jättemysigt har vi haft. 
Åkte tåg till Köpenhamn i fredags kväll och det var också en upplevelse.
Boka tåg och komma på rätt tåg till rätt plats, och det på danska.....
men det gick bra det med, och tillbaka till hotellet kom vi också. 
 
Två hotellnätter, god mat, avkoppling och ladda batterierna. Kan inte bli bättre. 
 
Ny vecka nya möjligheter. 
 
Det blir lite av varje som det brukar. 
Ska lägga upp mitt jobb på äldreboendet där jag börjar den 1/10 på 50% 
Jag ska ge massage/beröring till de som bor där. Bokar tider och lägger upp det själv. 
 
Det blir väl en del bokföring, foreverleveranser, några massagekunder på simhallen och nån tur till mamma hinner jag också med i veckan. 
 
Ha en bra början på nya veckan och ta hand om dig.   
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Rolig present.
Mysigt med hotell och trevligheter.

Ha en fin vecka!
Kram

Svar: Jättekul. Det samma till dig. Kram. 😉😉
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Vad roligt! Och vilken jättefin present! Vad duktig du är!
Kan t'nka mig att ni hade ett par fina dagar i malmö och även roligt med en tur över till Köpenhamn.
Ditt nya jobb låter väldigt spännande och roligt och jag är säker på att det kommer att bli jättebra. Vilken lycka för de boende som få ta del av detta.
Önskar dig en fin vecka.
Kram!

Svar: En jättehärlig helg hade vi. Så kul att köra på den banan. Visst är det bra för de boende att det finns för dom. Jag har varit med i dag och det är ju svårast att hitta i början men jag skriver mycket. Börjar ju den 1 okt. Ha det bra och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Pernilla

Åh, va roligt! Vi hade en Willys jeep för några år sen. Förr, innan den växte fast i garaget, va vi med i en klubb ovh körde offroad. Jättekul!
/P

Svar: Jättekul var det och vilken bra present sen. Vi hade också en Willys jeep för ett tag sedan, en lila. Den var jättekul att köra. Ha det bra och kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :