40 mil och en kurs

 
Min helg har spenderats i Linköping.
Så kul att träffa nya människor och lära sig lite nytt.
Det var en kurs om triggerpunkter och terapeutisk stretching.
Jätteintressant och mycket lärorikt.
 
 
Så vi har masserat och blivit masserade mycket punkter har vi hittat och roligt har vi haft. 
 
 
Jag åkte emellan det var ju bara två dagar.
Så mycket bilåkande blev det ju.
Men jag tycker ju om att köra bil, vädret var toppen och visst är den egna sängen bäst. 
 
Jag ska iväg och jobba lite nu sedan blir det lite annat smått och gott i dag.
Nu är nog våren på väg och kan man så är det en bra ide att gå ut och tanka D vitamin ....
Och så är det så skönt att vara ute i solen. 
 
Ha en jättebra dag och en härlig början på nya veckan.
 
Den här dagen är den första på resten av ditt liv, ta vara på den. 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Trevligt med kurs och få lära sig nytt.

Ha en fin fortsättning på veckan!
Kram

Svar: Jättekul att lära sig och att träffa nya människor och få nya bekantskaper. Kram och ha det bra du med. 💞
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Eva`s blogg

kul för dig Gittan :) mysigt med kurs o så hoppas ni har det bra kram på er

Svar: Vi har det bra tack, hoppas det samma till er. Kram Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Pernilla

Så roligt med kurs. Jag kan sakna dessa dagar med jobbarkompisar och utbildningsdagar. Men jag har ju ersatt det med så mycket annat.
/P

Svar: Ja det är ju så kul att lära sig saker. Det var jättebra och det är kul ibland att vara med andra i samma jobb som en själv. Men som du säger du har så mycket annat och jag tycker det är bäst att jobba själv, man blir nog lite så som egen företagare och trivs bäst i sitt eget sällskap. Trevlig helg.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :