En härlig eftermiddag.

Jag lånade dom två minsta och åkte till kusinerna i dag. 
Det blev mycket lek och mys för mormor/farmor ska du veta.
Så härligt att ha dom så nära, bara att åka dit när det blir lite barnbarns sug.
Och dom trivs bra i varandras sällskap.
 
 
 
Dom lekte och busade, jag var med på kurragömma.
 
 
Vi åt korv med bröd till lunch.
 
 
Och fikade med sockerkringlor som jag bakade i går. 
Dom var godkända.
 
 
 
 
 
En promenad i det fina vädret soligt och härligt. 
 
 
Gänget ute på cyckeltur.
 
 
Vilken härlig eftermiddag vi haft och jag har tankat energi så det räcker ett tag. 
 
Påsken är slut och nya veckan är snart här. 
Det har varit skönt med lite ledigt några dagar så nu är batterierna fulladdade igen. 
 
Hoppas du har haft en skön helg och har kommit hem från blåkulla välbehållen....
 
Ha en skön kväll / Gittan
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Det måste vara ett underbart sätt att tanka energi på, umgås med de käraste man har.

Kram och ha en fin början på veckan!

Svar: Ja det bästa sättet enligt mig 👍 jag ger ju så mycket i mitt jobb så jag behöver lite påfyllning ibland. Ha en skön dag och stor kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Så härligt att ha barnbarnen så nära. Och jag är säker på att de verkligen uppskattar all tid med dig. Och tid är ju det viktigaste vi kan ge.
Stor kram!

Svar: Visst är det så, tid är det viktigaste vi kan ge. Trevlig helg och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :