Må Bra Kväll

 

Nu kommer jag att ha min vanliga må bra kväll igen där du får prova Forevers härliga produkter. Du kan beställa varor och boka massage.
Men den här gången blir den ännu bättre för jag har med ett par kollegor .
Helen Marie Winge på Zonlyckan/Zonterapi, jätteintressant. 
Fia Wilensjö som säljer skor, jag har själv köpt och kan rekommendera dom.
Jag bjuder på fika och en trevlig kväll. 
Du är hjärtligt välkommen onsdagen den 2 Maj till restaurangen på Vapengränd kl 18, 30 
Svara senast den 25 april ( eller så fort som möjligt ) så du vet att du får en plats. Birgitta / Wellcare

 

Så nu är det dax igen för min må bra kväll. 
Tänk vad tiden går det var inte länge sedan förra gången. 
Så boka datumet i kalendern ta med ett glatt humör och kom till vapengränd den 2 maj. 
 
VÄLKOMMEN.

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Jag håller tummarna för att det blir en fin kväll och att många kommer.

Kram och ha en toppenhelg!

Svar: Tack, ja det gör det säkert. Brukar vara populärt med mina må bra kvällar. Nu ska vi ju vara två till så vi får ju ännu mer att kika på. Kram och trevlig helg till dig med.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :