Hur kunde det hända....

 
 
 
43 år gick bara så där....Hur kunde det gå så fort...Det känns ju som barnen kommer i fatt en på nåt vis...
Den här söte killen fyllde år i går på alla hjärtans dag.
Visst är han söt.
 
 
 
 
Anton är lik sin far va ?
 
 
 
 
Anton har också haft sin egen dag, den som dom fick i julklapp av mig.
Jag hämtade honom i söndags efter frukost sedan blev det bakning.
Han ville göra kladdkaka och så fick det bli för när dom har sin egen dag så är det dom som bestämmer vad vi ska göra och äta.
Han ville ha farmors pannkakor till mat så det gjorde vi ju. 
Vi köpte också lite fika bröd med tårta och annat gott för Anton tycker om fika, och det var gott.
 
Nästa gång är det Stellas tur så får vi se vad hon vill göra.
 
 
 
 
Han sov över natt för det ingick också i den egna dagen. 
Jag skjutsade honom till skolan på morron innan jobbet, kul att följa med dit också. 
 
 
 
 
Så mysigt att ha dom en i taget då hinner man verkligen med att njuta.
Lite lek med bilar hann vi med också.
 
Jag håller ju på att flytta min verksamhet nu också till Vapengränd där jag har mitt andra jobb i komunen.
Så perfekt att ha det på samma ställe och även forever har jag där så det är lätt att handla samtidigt som du är på massage.
Eller prova om det är nåt du är nyfiken på.
Tänkte också erbjuda en ansiktsrengöring i samband med massagen om man önskar så då går det att få prova olika produkter.
 
 
 
 
Dom här gulliga grabbarn hjälpe mig här om kvällen att sätta ihop en byrå som jag köpt hit.
Tänk så bra att ha sån hjälp när man behöver.
 
Nu är det bäst att ta tag i den här dagen som jag började med en timmes promenad och det var härligt.
Solen började visa sig lite, ett par minusgrader och ingen blåst, perfekt. 
Jag har några kunder i eftermiddag så innan dess blir det nog lite fixande här hemma.
Tänkte att dammråttorna ska infångas, bokföringen ska göras, laga till lite mat till kvällen.
 
Ha en jätteskön torsdag, det ska jag. 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Åren går definitivt.
Jag blir ofta förvånad när jag ser mina barn, små är dom inte längre.

Söta småkillar du visar.

Kram och ha en fin dag!

Svar: Visst blir man förvånad när man ser på barnen för det är på dom man ser ( eller förstår) att man blivit äldre. Visst är dom söta och lika mina grabbar. Kram och trevlig helg till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Så mysigt att rå om ett barn i taget. Perfekt julklapp/present att barnen får en egen dag med dig. Har något liknande för mina barnbarn, men de är bara två. Uppskattat är det an dem också.

Såroligt med din nya lokal och perfekt att nu ha allt samlat. Önskar dig all lycka. Och det kommer att bli jättebra.
Kram och trevlig helg.

Svar: Visst är det uppskattat från båda håll. Ja det ska bli så kul att flytta in i nya lokalen där jag redan är med andra jobbet. Perfekt att ha allt på samma ställe ju. Tänkte göra nån liten video och lägga ut här på bloggen och visa var jag är. Det gäller att marknadsföra och visa sig. Vi ska gå en sväng till simhallen nu gubben min och jag. Sedan blir det gitarrkurs i ef det är jätteroligt. Jag har lille katt, upp och ner visan och Idas sommarvisa på repertoaren nu, ha ha. Jättekul och bättre går det ju med träning. Trevlig helg och stor kram. 💞😏
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Pernilla

Lycka till med de nya lokalerna. Perfekt att ha allt samlat.
Vad åren tar vägen, är svårt att förstå. Tycker att jag själv nyss var 25!
/P

Svar: Tack Pernilla ja det blir jättebra. Kul med lite nytt. Barnen kommer ifatt och och går förbi också känns det som. Trevlig söndag till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Lotta

Mysigt med barnbarnsgos, alltid fint att få rå om de små på en egen dag. Kan tänka mig att det är uppskattat.
Så skönt med morgonpromenad, det blir det ofta här också eftersom min lurviga ska ha sitt. Vi har en minus, lagom me snö och näst intill helt vindstilla. Underbart! Må det få vara så här nu tills den 1 april.

Önskar dig en fortsatt bra dag!

Kram

Svar: Ja det är så kul för alla att rå om varann. Härligt att ha hund och komma ut i alla väder, jag är mycket ute och går men om det är regn och snöstorm är det ju lätt att hoppa över det. Trevlig helg.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :