Lite snö.

 
 
Vinterkänslan kom även hit i dag, så mysigt med snö om det är lite lagom.
Och det här är aldeles lagom tycker jag. 
 
 
Tog min dagliga promenad på morgonen i dag och så vackert det är ute nu. 
Jag är gräsänka i helgen för gubben min är ute över helgen med kompisar. 
Mig gör det inget att vara ensam ( om det är själv valt ) 
Så jag har alltid mycket att styra med, jobbar ju ganska mycket så en del saker kommer efter.
I går kväll var jag hos Mathias, Jenny och barnen. Dom bjöd på mat vi kollade film, åt popcorn och myste med barnen. Stella somnade i mitt knä och Anton läste jag för när han skulle sova. 
Och i kväll åker jag till dom andra barnen så det blir säkert lika mycket mys där också. 
 
Jag ska byta lokal nu till min massage.
Ska vara på Vapengränd från första Mars.
Det är på samma ställe som jag är anställd av komunen och där jag jobbar två/tre dagar i veckan. 
Jag har ett rum som är hur mysigt som helst som jag även ska ha mitt eget i.
Det blr perfekt att ha allt på samma ställe, kan ju även ha min forever verksamhet där också. 
Mina kunder kan handla direkt där av mig om dom vill när dom är på massage.
 
Kommer också även att erbjuda ansiktsrengöring/behandling.
Det har jag inte snickrat färdigt på än men det är på gång. 
 
Det blir kul med lite nyheter eftersom jag gillar när det händer lite som du vet. 
 
Har också ett par erbjudanden till alla hjärtans dag som kommer snart.
 
 
Presentkort som alltid är uppskattat. 100 kr rabatt på helkroppsmassage och du får en fin väska/kuvert att lägga det i + en liten gratis present. 
 
 
Ett paket så du kan få himmelska händer.
( går även ha till hela kroppen ) 
En flytande tvål, en Aloe scrub, en Moisturizing Lotin. 
Hör av dig till mig för priser på det. 
 
Kom ihåg vår 90 dagars nöjd kund garanti också, bara att prova.
Är du inte nöjd får du pengarna tillbaka och du har 90 dagar på dig att prova. 
 
Det var nyheterna för i dag, nu tar jag lördagskväll med barn och barnbarn. 
 
Tjingeling från mig. 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Jag önskar att jag hade lagom med snö där jag bor men tyvärr har jag alldeles för mycket. *L*
Låter mysigt med kvällar med barn och barnbarn.

Kram och ha en fin fortsättning på helgen!

Svar: Lagom är ju bäst men sällan hemma har jag ju hört....och det stämmer nog många gånger. Det är jobbigt med för mycket snö, här kommer det lite nu igen. Kram och ha en skön söndag.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Lite snö, i "lagom mängd" är alltid trevligt och visst lyser det upp.

Trevligt att du har barn och barnbarn i närheten och alltid fint att ses.
Har heller inget emot att vara ensam då och då. Tycker det är riktigt skönt.

Så bra att du nu kan byta lokal för din verksamhet och ha allt samlat. Låter perfekt.
Önskar dig nu en fin vecka.
Kram!



Svar: Det blir så ljust och fint av snön, i lagom mängd då. Det ska bli så kul och bra att ha allt på samma ställe. Det är så skönt att va själv och jag känner ju längre jag haft eget ju mer tycker jag om mitt eget sällskap, ha ha. Önskar dig en bra början på nya veckan. Stor kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :