Gäster och avkoppling.

 
 
 
Vi har haft Göteborgsfrämmande ett par dagar hos oss.
Så kul att träffa Christina och Paul.
Vi gick på stan och kikade på livet där, åt lite lunch och strosade runt lite.
 
Sen åkte vi ut till ön och kopplade av.
 
 
 
Relax.
 
 
Tog lite 🍷 och ett par 🍺
Grillade och hade en mysig kväll.
 
 
Jag fick den nya Forever katalogen och den är så fin med mycket nyheter.
Jag har den på jobbet sen så du kan få med dig en när du besöker mig för massage eller inköp. 
 
 
Som sagt en del nyheter och sedan naturligtvis dom gamla trotjänarna farmor/mormors creme, (Gelly)
Som faktiskt går att ha till allt.
Favoriten heat lotion för ömma muskler.
Propolis till torra händer och fötter.
Kom in till mig sedan efter sem och prova våra härliga produkter.
Glöm inte 90 dagars nöjd kund garantin.
Det är gratis att prova. 
En veckas semester kvar så jag börjar planera lite smått och kikar in i agendan som har fått vila nu ett tag.👍
 
 
Men nu ska vi njuta av den här dagen.
Behöver fortfarande inte ha koll på varken veckodag, datum eller klockan...
 
Ha en skön söndag ( för det är väl söndag ) 
 
Kram kram. 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Skönt att du fortfarande har semester och slipper hålla koll på datum och klocka.

Kram och ha en underbar dag!

Svar: Ja det är skönt, behöver lite avkoppling. Hoppas allt är bra med dig. Kram och det samma till dig. 😉
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Pernilla

Jag har också en vecka kvar. Sen ska jag jobba halvadagar i två veckor allt för att valpen ska få det så komfortabelt som möjligt.
/P

Svar: Ja det är ju bra med lite "barnledigt" så söt valpen är. Går det bra med dom andra killarna? Dom kanske tycker det är kul med en liten kompis. Ha en skön dag.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Lotta

Jag har tre veckors jobb till innan det är dags för ledighet för mig. Förhoppningsvis blir det två veckors besök i vårt vackra Sverige då. Men en vecka i stugan blir det också :-)
Ha så gott på din ledighet och passa på och njut av det goda.

Kram

Svar: Vi är ute med husvagnen nu och njuter för fullt. Ha det så bra sen på din semester. Kramar
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Ditte

Så skönt ni har det. Passa på att njuta. Kul med den nya katalogen och med en del nyheter.
Önskar dig fortsatt fina dagar.
Kram!

Svar: Önskar dig det samma. Kram 😉
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :