En må bra kväll med lite av varje.

 
 
Tänk dig att samla 30 trevliga personer på samma ställe, det gjorde jag på min må bra kväll i onsdags.
Kvällen var jättetrevlig.
Helen Winge var med som har zonterapi och berättade lite om det.
Väldigt intressant att få lite inblick i det.
Även Fia Wilensjö som hade skor att visa som man fick beställa av. 
Och så jag då med Forever och massage, så visst låter det som en härlig kombo? 
 
Vi började kvällen med en hälsodrink som innehöll Aloe Vera naturligtvis. 
 
 
Det beställdes skor och varor. Det bokades tider för zonterapi och massage.
 
 
Vi provade, smakade och smörjde oss.
Vi gjorde himmelska händer så alla blev så lena och fina om händerna.
 
 
Zonterapi fick vi veta lite om av Helen.
 
 
Fia har skor till försäljning, jag har köpt och dom är så sköna.
 
 
En härlig kväll hade vi med gott fika och hembakat bröd som dom bakar på vapengränd.
Det brödet är så gott, jag brukar alltid köpa det till mina kvällar. 
 
Nu ska jag iväg på ett möte. Och sedan det ska handlas lite till helgen så får vi se vad den helgen bjuder på, säkert något kul. 
 
Ha det bra och trevlig helg till dig. Kram. 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Vad härligt att kvällen blev så lyckad!

Ha en underbar helg!
Kram

Svar: Ja den blev jättebra, så kul att så många kom. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :