Min ö

 
 
 
Nu har jag äntligen kommit ut till ön till lugn, ro, havet och stillheten. Det här älskar jag det är paradiset på jorden för oss. Jag har jobbat ett par dagar så jag blev kvar i stan när gubben min åkte ut i onsdags kväll.
Det händer visst en del. Bryggan borta...
 
 
 
Vi ska göra en ny brygga i sommar den gamla har sett bättre dar. Det är ju ett antal år sen vi byggde den. 😛
 
 
Jag tycker så mycket om att gå runt och ta fina bilder här ute, det finns ju en del objekt om man säger. 
 
 
En grillad med bröd, kan det bli bättre...nej knappast. 👍
 
 
När jag får hoppa i mina gamla blommiga fula foppa tofflor och titta på havet. Då trivs jag, då är det sommar.
 
Trevlig helg. 👍💞😛😊
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Vilken vacker ö!
Ha det så trivsamt vid havet!

Kram

Svar: Ja vi har det härligt. Kram. 😉💞👍
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Jag förstår dig att du trivs ute på ön. Omgiven av vatten och fin grönska och det är tyst.
En del har hänt och en del är det att göra men det är ju också trevligt med lite projekt och jobbet måst ju göras.
Kram och trevlig söndag.

Svar: Det är ju ett trevligt jobb också att göra det som måste göras. Det är lugn och skönt med havet. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Pernilla

Jag förstår dej full ut. Måste vara underbart att få återvända till en sån underbar plats.
/P

Svar: Det är avkopplande att komma ut dit även om det är en del jobb som måste göras. Ha en skön dag.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :