Den ena födelsedagen efter den andra...

 
Här har det firats hela veckan lång.
Vi började i söndags med Fars Dag.
Vi var hos Fanny i tisdags och firade hennes 12 årsdag.
Och vart tog dom åren vägen....
I dag fyller min gubbe år så jag sjöng för honom i morse och gav honom en present.
 
 
En flaska rödvin och ett kort.
 
 
Det blir om två veckor och vart bär det av...
Ja gissa det du...rapport kommer.
 
Min svärmor skulle fylla 95 i morgon så jag ska åka till kyrkogården och tända ett ljus.
Jag ska också åka till mamma och fika med dom på hemmet. 
Tänkte baka nåt gott och ta med mig.
 
Så i morgon har jag en ledig dag och då blir det lite tvätt, städ och pappersjobb också.
Bettan fyller 40 år på måndag och det känns som hon föddes i går...
Dom ska åka bort och fira det.
 
I dag har jag jobbat i komunen på fm och eget på eftermiddagen.
Det blir aldrig långtråkigt.
 
 
Så mysigt för de boende här på vapengränd som får lite guldkant på dagen men lite hand och fotmassage.
Och så härligt för mig som får ge dom det.
 
 
Vi skojade lite tjejerna och jag SYSKONKÄRLEK och det är det för det mesta, men dom är ju som andra syskon det går lite upp och ner med det. 
 
 
Ha en skön kväll. 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Grattis till maken i efterskott.
Ska bli spännande att läsa sen vart ni ska någonstans.

Kram och ha en underbar Fredag!

Svar: Ja det blir spännande, kul ska det bli. Ha en skön dag och stor kram till dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Ditte

Grattis i efterskott till maken . Och vilken härlig present. En resa! Och tänk barnbarnet so hunnit bli hela 12 år. Ja, en kan undra var åren tar vägen.
Tänker alltid på vilken tur och lycka det är för dessa gamla att du finns och kan ge dem så mycket på olika sätt- Och glädje att se dem bli glada.
Önskar dig en fin helg.
Kram!

Svar: Tack tack, ja jobbet trivs jag med så bra. Man blir glad av att göra andra glada. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Eva`s blogg

Men så mkt som händer GRATTIS till maken hurra hurra spännande att se var ni åker ha en skön lördag vännen kram till er båda från oss

Svar: Ja det blir spännande. I dag ska jag på spa hotell till Öland med en kompis, ska bli så skönt. Kram till er.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :