Om att lära sig nåt nytt.

 
Då har vi fredag igen.
Visst går veckorna fort
 Man hinner ju inte tänka måndag förrän veckan har gått....
 
Vi är på ön.
Det är så mysigt och " höstigt " här ute.
 
 
Jag gillar ju hösten med allt som hör till den. 
Jag handlade lite på förmiddagen i dag, brukar göra mig ledigt på fredagarna.
I alla fall på eftermiddan och i dag blev det ledigt hela dagen.
 
Lite fixande hemma i lägenheten på fm städ, tvätt och bokföring. ( Har man eget är det ju 24/7 som gäller) 
Men jag klagar inte har det suveränt bra med mina jobb.
 
Ute på ön gjorde jag lite god mat till helgen.
Och så gick jag en höstpromenad.
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite god mat, en öl framför TVn och helgen känns.
Så skönt.
I morgon börjar gitarr kursen igen.
Det blir jättekul, jag har spelat mycket i sommar.
Var verkligen något för mig, jag som aldrig hållit i en gitarr förut....
Det är aldrig för sent att lära sig saker.
Jag är förvånad själv....men kul är det.
 Jag önskar dig en trevlig helg.
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Ditte

Så fint att stanna kvar ute på ön ett tag till. Om inte annat så under helgerna. Kan tänka mig det är skönt att du kan disponera din tid lite som du vill även om jag också vet att driva "eget" också är krävande.
önskar dig en fin helg.
Kram!

Svar: Ja det är skönt så länge vi kan va kvar här i helgerna. Åker in i morron eftersom mornarna är lite jobbiga här ute. Men det är ändå härligt väder nu. Visst är det skönt att kunna styra jobbet lite. Ha en skön lördagskväll. Kram 💖
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Deciree

Visst går veckorna ändå fort..så känns det för mej också. Härligt att ni kunde ta dej lugnt och mara vila upp sig inför kommande vecka. Kram

Svar: Det behövs lite vila inför veckan. Kram 💖
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Millans Värld

Ni verkar ha det så mysigt på ön.
Du har så rätt, det är aldrig för sent att lära sig något nytt.
Roligt att du gillar gitarren och fortsätter lära dig.

Kram och ha en fin Söndag!

Svar: Kram 💖
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Veiken

Det ser så mysigt ut på ön. Hösten kan vara fin. Så roligt att lära sig spela gitarr. Lycka till med det!

Svar: Ja det är så mysigt men är bara över helgerna nu. Gittarspelandet är så kul men det gäller att öva. Ha en skön kväll.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Eva`s blogg

Mysigt, o fint väder skall det bli säger dem, njut så länge det går :) ha en fin dag kram på er

Svar: Ja det är ju varmt och skönt än. Ni har haft och har en härlig semester förstår jag. Ha det skönt kram och hälsa. 💕😉
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Lotta

Visst är det kul när man kommer på att göra något som man inte gjort innan och råka ha fallenhet för det. Härligt det ser ut på din ö, hösten är underbar när det inte blåser.

Kram

Svar: Visst är hösten härlig men som du säger blåsten vill vi slippa. Kram och trevlig helg.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :