En långpromenad

 
Den här sköna bönan och jag var ute och gick i dag på förmiddagen. 
Vilket härligt väder och vi gick en mil, så skönt.
Det blev ju mycket prat också, vi har alltid känt varann.
Lena och hennes föräldrar var (och är) sommargäster på gården jag bodde på när jag var liten.
Nu är det ju hon och hennes familj som bor där. 
Vi pratade om när jag sov hos henne eller hon sov hos mig så var jag alltid uppe och skuttade vid kl 7, hon ville ju sova lite längre. ( jag är ju morgonpigg än) 
När jag sov över hos henne i stan så ville jag alltid gå och titta på smink, ansiktscremer och sånt.
Jag var intresserad av det redan då. 
 
 
Jag borde kanske uppdatera min båt till nästa år....
 
 
Vi tycker om att ta bilder båda två, så det blev ju en del. 
 
 
Lofta kyrka i en ram av rönnbär.
 
 
Träffade också på denna lilla individen, undrar vart den var på väg. 
 
 
 
Ett bad blev det när jag kom ut till ön, 20 grader i vattnet och sommaren fortsätter.
En skön kväll har vi här ute, jag har lite datajobb med mig.
Jag har jobbat en vecka och det känns ju. 
 
Ha en skön lördagskväll.
 
 

Kommentarer :

#1: Pernilla

Så härligt med en sådan vän. Jag har också en. Hon flyttade från Gotland när vi var i början av tonåren men vi har hållit kontakten. När vi möts är det som igår. Annars har mina barndomsvänner spridits. Jättetrist men allt har ju sin tid.
/P

Svar: Visst är det så, även om man inte träffats på länge har man ändå en massa saker att prata om. Och många flyttar ju åt olika håll.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :