Välkommen 2019

 
Första dagen på ett helt nytt år.
Tänk så mycket nya möjligheter vi har framför oss nu. 
 
 
En helt ny almanacka att fylla ( och den blir snart fylld kan jag lova ) 
Men jag ska inte fylla den så den rinner över som den gjort under sista delen av 2018.
Nej den ska fyllas precis lite lagom av allt.
Det har blivit för många 12 timmars dagar och det ska inte bli några såna mer. 
Och ni som känner mig vet ju att jag gillar att ha fullt upp men lagom är aldrig hemma...
Men jag hoppas och tror hen flyttade in nu till mig...
Jag ska boka in mina barnbarns egen dag med mig så fort som möjligt, det är viktiga saker för oss alla. 
 
Vi firade vår 45 :e nyårsafton ihop gubben min och jag eftersom vi förlovade oss 1973.
Vi firade med Inger och Lasse.
God mat, gott vin godis och tillbehör.
 
Håll till godo med bilderna. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för en härlig nyårsafton.
Jag vill önska alla en riktigt god fortsättning på detta nya oskrivna år. 
Ta hand om dig det ska jag göra. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Millans Värld

Önskar dig en god fortsättning på det nya året!

Kram

skriven
#2: Ditte

Vilket fint nyårsfirande! Och jag önskar dig nu en god fortsättning på 2019.
Kram!

Svar: Det samma till dig. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Deciree

Nu hoppas vi på ett bra år 2019 :) Vilket firande ni hade och grattis till er. Kram

Svar: Tack, ja vi hoppas på det. Kram och trevlig helg.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Eva`s blogg

Hoppas allt är bra med er, så en riktigt god fortsättning på er kram kram

Svar: Allt är bra här tack, min hosta är mycket bättre. Vi önskar er också en god fortsättning. Kram och trevlig kväll till er.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :